Eftersom man nu plockat bort länken till "webbkameran" på modohockey.se så verkar man nu ha beslutat att det var för jobbigt att hålla på med sånt.
Paddan:
Aha, du tror det är det som är orsaken? Jag som hoppades att man kunde se sambandet flyttad kamera - flyttad länk och att det var på gång.
....så blev jag osams med min chef idag, när hon, ännu en gång, ringde och frågade när jag kommer till jobbet, fattar hon inte att jag är sjuk...
Nu har de ringt tisdag, onsdag och fredag, det är grymt tröttsamt måste jag säga.
Sannes:
Det är ju bara att bestämma sig för att inte ha tid och bli sjuk. Jag har inte tid, jag är aldrig sjuk. Folk blev sjuka som på löpande band en sista april. Det spyddes nästan i var mans toalett, men inte jag och en till. Med vilja kan man flytta berg (och se till att inte bli sjuk)...
knaskamilla:
Jag mådde inte ens lite dåligt. Alla ni andra låg utslagna. Jag var till och med och tränade på söndag kväll.
Dragan 2k:
Väderprognosen för Örnsköldsvik:
Lördag: Sol hela dagen, lite kallt på morgonen men kring 8-10 grader på dagen.
Söndag: Sol hela dagen, varmt och förmodligen vårens bästa dag.
Måndag: Lite sämre, men ändå hyffsat varmt och skönt.
Dragan, vi får sticka iväg till Övik, det verkar vara där som solen finns, OM nu Poffas väderprognos stämmer, det kan man nog diskutera antar jag...
Sannes/Dragan
Poffa bjuder säkert på sådan där go fatöl från sin superduperhäftigavuxensodastreamer, när han har lört sig att inte göra så mycket skum så blir den ännu goare ;-)
...så sitter jag och ser på Foppas 2 mål och ett assist från nattens match. Målen är väl ingenting att skryta om, ett kommer i tom kasse, det andra kommer på ett mäktigt slagskott rätt upp i krysset. Men vilket pass.
Peter börjar med pucken i vänster tekningscirkel i offensiv zon, drar två spelare stillastående och sätter fart ner bakom mål, upp mot andra tekningscirkeln, upp mot blålinjen och sedan ner mot vänster tekningscirkel, där han började, och därifrån levererar han ett fint pass till Desjardins som står helt ensam på blå då fem Buffalo-spelare följt Foppas lilla rundtur.
För att citera Buffalos kommentatorer: "Peter is GREAT again!"
Poffa: Så kan man just nu se hockey från C-VM.
Tror det är Irland-Luxemburg just nu, om jag förstod saken rätt.
Eftersom du inte specificerar kan jag informera dig om att Öviks nya museichef är född Häggström men tog namnet Wetterskog när han gifte sig. Det är inte alla som vet!