Så måste Stockholmarna vara ett särskilt härdat släkte som, enligt nyhetsrapporteringen trotsade det kyliga vädret för att gratulera Kungen. Stackars Stockholmsbor, bara 12 grader varmt. Vilken tur att det finns dunjackor...
Hmm, man kanske inte skulle impregnerat skor i rum utan ventilation.
Ingen Sundström på isen i nattens match mot Canes, börjar han månne längta hem till det där husbygget med den tillsynes malplacerade tornpåbyggnaden?
Poffa: Ut i skogen??? På 1:a Maj??? Då måste man ju in till stan och göra sin årliga plikt.
Jag har varit istan och gjort (nästan) alltihopa du skriver om dock.
Korv m Bröd √
Köttbit (med bröd) √
2-taktsrök i ögonen √
Goda vänner √
lägg till en glass, läsk o bulle samt lite ögongodis av olika sort.
Dessutom så lät det så mycket mullrigare på Torggatan än vad det gör ute bland tallarna.
Paddan: Inga demonstrationer här inte. Det var ju 1:a maj-garaget och ÖMCC's öppna hus.
Så var Antos med familj på hemmaplan. Dom handlade inget godis dock. Det gjorde inte Micke P heller. :-(
These chemicals do not sound remotely appealing. But if you have ever had a pint of cheap lager or ale, it is likely that you have sampled both of them."
Paddan:
"Brewing giant Carlsberg currently does not list its full ingredients on its packaging. When asked, though, the firm says its lager only contains water, yeast, malted barley and hops."
Paddan:
Bara för den där artikeln så ska jag ta och hälla upp en fatöl till. Moahahahaha!
Sannes:
Självklart. Ber du om så "bra" saker så ställer jag självklart upp.
haha din komiker där :)