Gidde:
Första rundan någonsin på Veckefjärden, första rundan för året. 39 poäng. Skapligt nöjd. Tyvärr är greenerna inte bra än och fairway är fortfarande lite tveksam på sina ställen. Men banan kan med lite sol bli riktigt fin den här säsongen.
Gidde:
Här handicapmyglas ingenting. Jag är höghandicapare och får gott om extra slag. Sånt är alltid trevligt. Hade 17 poäng ut och 22 in.
På 16:e nådde jag green med drivern. Par 4 som spelades enormt korta 257 meter. Utslaget passerade precis främre greenkant och med 4 meter till pin så blev det birdie efter en retfull tvåputt. 1 dm kort för eagle. Damn.
knaskamilla:
Och jag mötte Jansson nu när jag var på Kvantum efter middagen. Han hade köpt läsk och chips.
Deas:
De stylade hockeykillarna, var det Tjödin, Molin, Dackell och Lind som försökte sola sig i stjärnglansen?
westerlind:
Nog för att du är gammal, men inte visste jag att du hade sådana problem med synen. Det är en annan här på Rundvägen som är krympling. Inte jag.
Frisco:
Den där är värd att skriva ut och sätta upp på jobbet. Många skratt kommer den ge.
Bad_Brett: Du måste vara HS+:are för att kunna lägga in en bild.
Sen är det bild istället för image för att det skall funka.
Och en grej till, bildlänken funkar inte alls.