så är man på hemmaplan igen. Lika varmt här som i huvudstadens arkipelag. Fast det är disigare/dimmigare här. Än värre var det runt H-sand där man tvingades ner under 100 för att sikten var så dålig.
+60 mil är rätt jobbigt att sträckköra. Sen blev man lite avis på de halvlulliga som drällde ut från SBA när man åket förbi för att kika lite. Kanske man skall ta EN pilsner och komma på samma nivå...
... så undrar man om Nanne fått sin inspiration av hyndornas lumpna banderoll från häromåret.
[bild]img.aftonbladet.se/noje/0608/27/nannescen210.jpg[/bild]
Paddan: Klänningen mm syns även i Mittnytts reportage från invigningen.
[url=svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=33628]Längst ner till höger och välj sedan dagens sändning 17.55. Man kan snabbspola till ca 2.30 in på reportaget.[/url]
Sportnytt var visst där också enligt "löpet" på sändningen just nu.
...så undrar jag varför jag jobbar när allting är pest och pina. Men jag kommer att tvinga mig dit även imorgon. Suck!
Så har då Malik visat Idol-juryn hur bra vi Bjästabor är på att sjunga. Tur att han har ett riktigt jobb
...så kommer här en varning till alla som ska ut och köra bil i Öviksområdet. Efter det myckna regnandet så orkar inte avloppsbrunnar och diken ta undan vattnet från vägarna och stora sjöar och stråk med rinnande vatten befinner sig på vägbanan.
På väg ut till jobbet nu på förmiddagen så var jag extremt nära att bli rammad av en bil som körde om mig i hög fart och sedan fick vattenplaning. Endast tur gjorde att jag inte blev indragen. Han skrapade i alla fall upp höger sida mot räcket, rätt ordentligt dessutom. Synd på en sån ny och fin bil.
Men vadå, har du fått jobb i Åkersberga nu?