Jag såg ett lag som plankat MoDos matchdräkt i slutet av Sportspegeln, tror du att de kommer att elda upp SA-platsen till slut tack vare den eldfängde i båset?
Frisco: Denna dagen fick ett Hollywood slut!! O än en gång 'bevisades' att jag INTE kan lyssna på P4 sporten, då går det åt h:e...jag 'testade' en stund, när jag hörde Öster göra 0-1 slog jag av o gick ut...
Kom Igen nu GIF o visa BK Ryggslutet att Ni hör hemma i Finrummet, håll Norrfönstret öppet! Jag vill I N T E se FV-GIF nästa år, möjligen FV-VF ;-D
scim: Men hur bra är GIF på att spela på ledning då?? Gör man mål i slutminuterna ska det väl inte vara så förbannat svårt att stänga igen hemåt, inte minst mot ett lag som Halmstad som inte har något att spela för. Tyvärr verkar det som om Giffarna spelar sig själva ur allsvenskan. Hoppet står till att DIF vinner, tror jag. GIF fixar det knappast själva...
Tack, tack - min VHS-inspelning av de fördömdas tempel från 1990 var hyfsat kornig nu när jag kollade efter - tur att man inte har material inspelat från SM-slutspelet '94 som man behöver gråta blod över när det isf skulle gå ur tiden.
Dags att åka dit nu och fh se ytterligare en hemmaseger. Det ryktas att Husum-Jocke ska gå på linjen i Kempis idag. Det kanske är för att han ska få lugna ner sig efter gårdagen då jag kan tänka mig vilka problem han hade i Timrås Trälada med att försöka hålla i spelare efter 0-3 målet:-)
Foppa har kommit igång, 1 G 2A mot Pred's. 13 points hittills. (Läääängtar till nästa säsong.... )
Fina inlägg blands Timrå's medgångare: SLUTA gå på Matcherna, så skärper TIK sig!! Se där, vilken patent-medicin. ;-)) Ska vi tillämpa den i Kempis med?
Poffa: Med Janssons lugn i backspelet har Modos backlinje fått den stbilitet som behövdes. Nu fattas bara Enströms fantastiska isprinsesseåkning så blir det här riktigt roligt.
zigge: Nej nån sporthatare är det icke... Dock så måste tydligen offra sidg ibland. Och är bastun varm, ölen kall och whiskyn not blended så står man ut med mycket. Sen att man kan träffa kvinns och andra sporttokar, Sanna Frostevall hälsar, så gör det ju inget.
Bakrutedekaler i slutet av 80-talet i Gurkstaden: Hockey det är VIKtigt.