Helt rätt, om det någonstans har varit läge under säsongen och ta fram det sista från varje spelare, så är det i kväll! Räkna med Woods, för honom lossnade det förra matchen! Halloran bör ha ett snäpp till, Niederbach likaså!!
SPOODI: Höga Kusten bärsen och MoDo-skumpan är nu på plats.
Jag vill härmed rikta ett uppmanande till alla supportrar som lyckades få tag på biljetter: Ingen ska ha kvar rösten i normalt skick i natt, allt annat är ett underbetyg!
{9682}: Hörde att Stoppel skaffat Covid medvetet, så om Djurgården ligger pyrt till i början av tredje kommer han att hosta lite här och var, så ett hemligt möte med ligaledningen stoppar serien av smittoskyddsskäl och startar om serien från scratch i början på juni.
Då har även Djurgården fått tillstånd att tillsätta domare i hela serien., utan saklig grund och helt utan Gradins vetskap.
Ben Perrault: Ja, vi har väl vunnit de flesta perioder på poäng hitentills under finalerna, Vi har väl bara perioder som varit bleka . Hemligt vapen är också att vi blivit bra i andraperioderna. Det hade nog motståndarna (eller för all del vi supportrar) inte scoutat. Olidliga 3 timmar till match
Man avlas hit till jämmerdalen I slutet av augusti föddes jag Det var det året när det just i Slutet av augusti Regnade varenda dag Sen växte jag upp och blev äldre Ja man har ju inget annat val Och ända sen den första dan Har jag av slentrian Släntrat kring här i vår jämmerdal … Det är lika bra att sluta drömma Det går åt helvete i alla fall För om man drömmer om Paris Hamnar man på något vis Lik förbannat i Hudiksvall.
puffe: ikväll sätter vi Skansen i en tuff ekonomisk sits. Spelarbudget nästa år i nivå med Almtuna. Nu när hovet ska rivas har de inte ens råd att hyra globen
{9682}: Ikväll är det första examensprovet för Karlin o Gradin.
MVG känns närmast till hand
Dock spännande hur matchbilden blir?
Ska Djurgården tokköra som avslutningen senast kan vi idka kontringshockey.
Går MoDo ut och styr som tidigare, borde Djurgården börja bli lätt svettiga efter ett par perioder.
Oavsett, Djurgården har precis allt att förlora ikväll, hoppas våra hjältar kan hålla sej kalla och att domarna inte tillåter fulspel, då kan publikstödet bli avgörande.
Ben Perrault: Krya på dig. Grinigt väder här ändå. Jag går inte ut igen. Skjuter kanske raketer från balkongen. Äcklig match detta, så man måste förbereda sig mentalt och komma ihåg att det är hockey.
Bad_Brett: Nu tar jag en grogg. Ove måste få slappna av lite. Den förste jag såg på Bolaget var en trevlig välklädd kille med MoDo-halsduk. Jag sa MooDoo! Han gjorde tummen upp. Vi höll med varann om att nu kör vi! Vi håller ihop här uppe.
puffe: Lilla farbrorn hoppas verkligen på att ni mockar ut laggårn nuu moodoo håller alla lösa kroppsdelar för er (nja inte en då) men resten vill ha derbyn 👍👍👍🇺🇿🤗🤗
Sputnik: Att han ens funderar på att återuppta karriären är ju vansinnigt. Acceptera bara att det är över. Faktumet att VIK vill bygga laget runt honom är ju än mer korkat. Dem tror på allvar att de ska bygga ett topplag med Bulan i spetsen.
om ni är nervösa så är era spelare 10 gånger nervösare! släpp loss