bar mofftak: Nja jag tycker Djurgården vinner det mesta. Tycker inte vi var nå mycket bättre i första heller. Djurgården har kontroll på allt vi känns mer stressade av stundens hetta.
{10015}: Nej Ingman gick tillbaka till omklädningsrummet. Så vi förlorade både han och Brickley denna match hittills. Den sistnämnda är dock ingen förlust
Robin Ztorken L: Det jag stör mig mest med Brickley är att han åker så väldigt lite skridskor, så fort han får pucken djupt i våran zon så börjar han glida, och leta ett långt pass. Sen är det faktiskt komiskt hur en så stor spelare kan vara så mjuk och lätt att flytta på när han inte står vid sargen.
Klåparna: Ni har sommarlov för att ni var sämre än oss. Era legoknektar vek ner sig när det gällde som mest. Gråt på men det kommer inte att leda till något konstruktivt
Greenwolper: själv så slog jag över till florida man. Orkar inte med ångesten i 3e. Nej jag får se 3e när jag sett slutresultatet. Over and out från en fegis.
Heyerdal: Hitta modo ett sätt att vinna idag är jag inte orolig för resten av den här serien, förlorar man då blir jag skitnödig. För hittar man ett sätt att vinna trots att det är så otroligt dåligt blir jag imponerad