Gusse: Otroligt nonchalant beteende av Hinken faktiskt. Han vet att klubben skulle ställa upp med cash, men han vill inte vara den som är anledningen till att mer pengar bränns. Galet, gör vad som behövs NU!!
Vikingmodo : Eftersom det inte finns några bra spelare på marknaden är väl en förändring på tränarsidan det enda man kan göra. Men då måste styrelsen köra över Hinken också
Robin Ztorken L: Jag fattar iaf inte vad i hans insatser på senaste tiden som varit så pass mycket sämre än Jasek och Olofsson som gör att han tvingas bli utlånad.
Gusse: Det kommer kanske om vi har tur en ny och då kan man lika gärna skita i att göra något. Om inte spelaren i sig är en pigg frisk Peter Forsberg i sina bästa stunder.
SuneMangs: Vet inte varför jag är lugn. Undrar hur mycket energi som kommer från ledarna. Fattar att de inte vill stressa upp truppen, men nu fan får de hitta på nån lösning och jag är då inte säker på att fågelholkarna i båset har det. Sen ska vi inte snacka om ledande forwards. Deras tid rinner snart ut men vad fan ska vi göra med säckgänget. Totalt fiasko nu...
Sigge: Jag tror man behöver en ny röst i båset bredvid Karlin. Mattias är bra på att lugna gruppen och tro på systemet, men han verkar inte vara en pådrivare.
Sigge: men det blir ingen skillnad om vi byter tränare. Laget är för klent. Majoriteten har säkert börjat kolla på kontrakt på andra platser. Nästa år är ladue i Örebro, rakt i Skellefteå, Norlinder i Frölunda och Woods+aagard i Rögle om det inte stärks upp ordentligt. Hur det ska gå till? Fan vet jag. Ut och böna om pengar från mångmiljonärerna från bygden och köp allt som går att få lös. Det är enda vägen ut skiten.
henkeiskogen: Detta kommer förhoppningsvis generera någon form av förändring under uppehållet iaf. Rök kommer att komma från mina öron om det är knäppt tyst.