Silly: Glömde låsa tråden. Men klipper in BBs inlägg så kan ni fortsätta i denna tråd
B65: Jag tycker det var helt rätt att släppa Ingman, det var (som du är inne på) inte riktigt min poäng. Det jag ville komma till var att samtliga experter var överens om att vårt ALLSVENSKA LAG inte skulle hålla måttet, och att vi behöver få in minst en ny förstafemma för att ha en chans att klara oss kvar.
Då är det väl ändå legitimt att fråga sig vilka av de här superstjärnorna vi har värvat som faktiskt har blivit ledande spelare? Lassi, Sampo och möjligen Rubins, men i övrigt? Vi har lirat 29 av 52 matcher men förväntas fortfarande ha tålamod med Rååma, Runblad och Oregano? Det blir bara tramsigt.
Varför kan vi inte bara enas om att säsongen överlag är något över förväntan, med att Hinken har misslyckats rejält med nyförvärven?
Som sagt var , Alla poäng är viktiga! Oskarshamt tappade en pinne igen mot oss. Malmö tog inte in någon pinne på oss. Rögle tog in endast 1 pinne på oss.
Bössa 68: tycker vi gav bort 2-2 målet i slutet av andra, nån minut kvar och det var spel mot ett mål , vi borde kollat klockans och spelat mer safe , tror vi vunnit om vi haft 2-1 inför sista men som sagt det får vi aldrig facit på, min reflektion..
{9315}: Det ska inte vara så lätt. Det är en tuff liga för "Allsvenska" MoDo. Tycker de kämpar på bra. Lirar bra offensiv hockey som är kul att kolla på. Imponerad av MoDo så här långt.
extremt frustrerande att se modo idag men borde inte vara förvånad. det är ju samma som det varit hela säsongen. man spelar bra men har absolut ingen spetskvalitet i laget, spelarna som är hittagna för att vara bäst, bortsett lassi, är istället långt från bäst.
ett lag med kvalitet gör 4-5 mål idag. men en poäng är väl en poäng i slutändan.
noll poäng kan vi räkna in på torsdag, så vi får hoppas att örebro kan tänka sig att vinna igen, annars är det ner i skiten igen
{10015}: denna match tycker jag Örebro stal poäng. Vi var bättre och straffar är slump. Hade vi varit starkare runt eget mål hade vi vunnit. Aja en poäng är alltid en poäng. Ladda för nästa nu
Vad tror vi om Råmas framtid? Är han en del av MoDo 2024? Jag är tveksam. Tror Hinken försöker hitta lösningar på det. Han är ju inte den hetaste på marknaden heller, men den är ju också död. Jag vet inte.
Hoppas vi kan ta 2 med oss från idag. Vi behöver poängen. Nieder avgör.
Glömde låsa tråden. Men klipper in BBs inlägg så kan ni fortsätta i denna tråd
B65: Jag tycker det var helt rätt att släppa Ingman, det var (som du är inne på) inte riktigt min poäng. Det jag ville komma till var att samtliga experter var överens om att vårt ALLSVENSKA LAG inte skulle hålla måttet, och att vi behöver få in minst en ny förstafemma för att ha en chans att klara oss kvar.
Då är det väl ändå legitimt att fråga sig vilka av de här superstjärnorna vi har värvat som faktiskt har blivit ledande spelare? Lassi, Sampo och möjligen Rubins, men i övrigt? Vi har lirat 29 av 52 matcher men förväntas fortfarande ha tålamod med Rååma, Runblad och Oregano? Det blir bara tramsigt.
Varför kan vi inte bara enas om att säsongen överlag är något över förväntan, med att Hinken har misslyckats rejält med nyförvärven?