JonathanF: Kan inte vara så där naiv, AP. Röglespelaren känner en klubba snudda benet och bestämmer sig för att falla. Den blir utv alla dagar i veckan.
Som jag sa till professorn på lunds universitet vid en lektion. - sorry professor, I do not speak danish. - what’s your name? - Erik Brannlund! - you from Sweden? - yes sir, I’m from Vasternorrland. So I only speak English or Swedish.
SPOODI: Rögle kör ju aggressivt BP, något vi hanterar sjukt dåligt om vi inte vinner första tekningen. Vårt PP är ju skapligt väl på plats i anfallszon. Men knappast nån väl dold hemlighet att våra uppspel suger, så Rögle gör ju helt rätt som stressar skiten ur oss när dom väl fått bort pucken en gång.
Sigge: Jag tror de du säger är anledning till hur starka vi varit framför Lassi idag. MK o co har förmodligen visat stora takttavlan. Målet är kontringar och spela bussen tätt hemåt.
Jag tror stenhårt på 3 poäng. Så länge Mögle blir lite frustrerade och fuskar - OP får ett friläge och hör och häpna, han sätter den! Woop woop
Tog Näsen säsongens första utvisning i sista matchen alltså?