Jo, 3p i all ära men alla matcher man åtminstone kan få till OT kommer bli viktiga för att fortsätta samla poäng.
Leksands sena kvittering känns förstås snöplig och onödig men alla poäng kommer bli viktiga vilket man kommer bli varse om när det bara återstår ett par omgångar (så länge vi fortsätter med samma spel/poängsnitt som efter landslagsuppehållet.)
Bad_Brett: Nej såklart men det visar ju samtidigt att det inte var en eventuell ens synbar offside och kan man inte bedöma den till 100% så skall man fria enligt regelboken och i just detta fallet så gör domaren rätt som friar och det tycker jag bilden i fråga visar
Gusse: Bernhardt ny intern poängligaledare. Slår Ranta med fler gjorda mål. Han har även kraftigt förbättrat sitt plus/minus. Och han delar ut flera proppar.
Trilske: Du kan faan hockey! Vore ju ett blodbad om vi alla på forumet skulle mötas för lite innebandy. TIK-BIF-MODO och några andra jag glömde. Min hälsena skulle vara av efter mitt första anfall.
Otroligt viktiga poäng och en skön seger. Men det finns fortfarande massor att jobba med. Det första är ju att laget måste förstärkas med några spelare så vi kan öka konkurensen i laget och kanske kan få igång många av våra tilltänkta toppar samtidigt skapa lite hårdare krav att steppar man inte upp så är det nära till bänken / läktaren.
Nyss hemkommen efter denna trevliga dag! Blev en seger pizza på Mimos! Jävlar vilket drag det var i arenan idag!! Helt magiskt. Nu tar vi med oss detta och går för 6poäng till veckan!
Costanza: En kväll utan häcklande Timråiter härinne, en kväll utan 'MoDoiter' som hånar Rundblad,Jasek,Niederbach,Ranta, Karlin med flera. Sicken fin kväll, såna vill vi gärna få fler av. Hatten av för den fantastiska publiken som skapade slutspels-stämning rakt genom TV-rutan
{9742}: Så jäkla imponerad över Öviks-publiken som ställer upp när ingen tror att de ska dyka upp. Fem stjärnor av fem till alla som kör in till Arenan i survädret när klubben ligger sursist och sen hejar stenhårt på grabbarna på isen!!