{9682}: Japp, jag kommer från de södra delarna av Jämtland, jag bor numera sedan 15 år tillbaka i södra Sörmland. (Dvs perfekt bortastå-avstånd till flera av MoDos bortamatcher) (y)
Färdkost: Välkommen in, jag är på plats. Bilat från Hörnefors, med punkalampan tänd sista 2 milen. Hahaha! Symboliserar KIK's energi. Icing-Ove, Do Your Thing! Bränn kyklingben eller annat lämpligt.
Gurkan: Det kommer bli tufft idag, Kristianstad kommer ge allt!
Övrigt är man precis lika besviken på ljudet och känslan i sändningen från Hägglunds, har dom ljudupptagningen från en mikrofon i speakerbåset eller vad är det för fel?
Gavelo: Verkligen? Modo har börjat pissdåligt i så himla många matcher men ändå vunnit men du kom fram till 20% just ikväll? Inte för att jag gillar det jag ser men låt det gå lite mer än 11 minuter i alla fall.
Rockson: Eftersom Kristianstad varit hetare och kanske bättre i 3/4 möten samt att Modo börjat darrigt så är känslan att Kristianstad kommer ta en seger ikväll och tvinga fram en match till. Att vi slår ut Kristianstad tror jag till 100% men det kommer att kosta.
www.modohockey.se/artikel/kcffal1fz-4ij6i1/karlin-infor-femte-kvartsfinalen-vi-gor-mycket-bra