Inte kommer de två att gå till semifinal båda två i vår inte men man kan ju alltid hoppas att de förstnämnda gör det. Vad jag vill säga? Jo, Gavlerinken, lördag 15.00.
Är inte du inte lite för tidigt ute med den här tråden, förresten? Det är ju faktiskt hemmamatch på torsdag först! Och egentligen tycker jag nog att du borde åka på matchen på tisdag också.
Då vet jag en kille. Han spelade med det där laget som var bättre än det där andra laget (typ röd mot vit) innan en av elitseriematcherna för inte så länge sedan. Han var överlägsen de flesta andra kidsen i matchen, gjorde snygga dribblingar och mål och sådär. Om jag bara hade kommit ihåg vad han hette... Jesper någonting, tror jag.
Björn VII: Jag scoutade i 5 minuter idag i Kempis. Såg inget speciellt. Sen åkte jag och lämnade tillbaka bilen. Funderar fortfarande vart J-18 matchen mellan Modo och Vännäs tagit vägen???
knaskamilla: Jag har varit och sett så många matcher genom åren i isstadion strax bortom gropen så jag tar ledigt från hockey på tisdag. Däremot kanske du som nästan bor på den breddgraden kan ta dig tillLeksand och rapportera?
Haha...jag lovar att det här forumet är buggat, nu har du nog både Anders Kallur, Lill-pröjsarn och IMG knackandes på dörren hos den stackars knattens föräldrar imorgon. :-)
För övrigt applåderar jag TV4 som idag offrade några minuters NHL-on*ni, för att istället köra lite skön europeisk idrott i en fin gammal arena.
Frisco: Det skulle vara kul om nån visste resultatet på matchen Modo J-18 mot Vännäs som enligt www.modohockey.se/juniorer skulle varit i söndags klockan 16.00 och som undertecknad lånade bil för att se men inte såg skymten av.
Vad jag vill säga? Jo, Gavlerinken, lördag 15.00.