{5647}: Har inte sett någon av era matcher iår. Tror ni kan vänta er att laget växer med tiden. Modo kommer att finnas med på övre halvan när det drar ihop sig.
Vilken jävla härlig fart Jeremias har, han är väldigt intressant med sin storlek och fart. Han blir kul att följa.
En sak är säkert, när man håller på modo får man alltid se intressanta juniorer och se morgondagens stjärnor födas. Annat är det i löven där söker de bästa juniorerna sig bort eftersom man inte får någon speltid.
{5647}: Känns som att vi går mycket rakare mot mål. Vi har fortfarande knappt något eget spel, men denna match är ett bevis på att hockey inte behöver vara så förbaskat komplicerat.
Rytter: kommer alltid att finnas enögda supporters som letar fel på egna lagets utvisningar, det kommer vi aldrig ifrån. Men varför skulle domarkåren vara emot just MoDo? Kuben har ju slutat.
VH är ett lag jag tror kommer få en jobbig baksmälla när NHL lånen lämnar, Sörenssen är ju bakom det mesta i PP och framåt samt de övriga stabiliserar upp laget rejält. Deras chans är nog att plocka massor med poäng innan de lämnar.
Werner: Fan att du ska ha samma profilbild som mig. Varje gång du skriver hajar jag till. " Jävlar va full jag är som inte kom ihåg det där inlägget" 🤪
Bad_Brett: Ja fast oavsett så tkr jag att det är lite märkligt att man tkr att VH mfl är lag som man bara ska städa av. Tycker nog VH är lite bättre lag än vad många vill medge.
{8384}: onödig utv. Haha snygg räddning av peters! Han är fan kung! Hoppas han kan hålls nivån hela säsongen. Yesss syllet! Nu när det är typ klart kan vi väll proppa sörensen med en regelrätt tackling😉 payback
Ser inte mycket i heppo just nu ja. Undra om han går till 100%
Bad_Brett: Även Kristian Forsberg har ju gjort hat trick i Modo. ;-)
Men tycker det är bättre fart i uppspelen framförallt. Men en nog så viktig sak är att bygga upp självförtroendet lite. Bara man tror på det nog mycket kan man vinna matcher än fast det inte är så perfekt. Framförallt om Peters fortsätter spela bra.
Hedberg och Heppo måste dock ge bort mindre puck. Man kan klaga på LP Men tycker både Hedberg och Heppo tappar på tok för mycket puckar sett till vad dom ska göra.
Monno: skönt blev nervigt vid utv, ingen bra sekvens av Hepo först slarvig pass i ett fint läge sen utv strax efter, ser inte mycket positivt från honom
Monno: Det är väl iofs det mest positiva, att Hedberg och Heponiemi spelar dåligt och att Olhaver och framförallt Svenningsson står för katastrofinsatser, och att vi ändå lyckas vinna.