Paddan:
Viklund är lysande idag, Wargh är också otroligt stabil. Hellström är väldigt bra som center, tar sitt jobb och han är i mina ögon precis lika bra som de mer rutinerade forwardsena (va fasen är pluralformen av forward?).
Men vad sysslar Touminen och Pettersson med? Micke P är ju så blek att det inte är sant.
Frisco:
Wargh är på väg framåt efter sargen, Österby kommer med fart och ska hoppa in i situationen men missbedömer och landar så att han fastnar med vänster fotled mot Warghs högra fot. Österby fastnar och får en vridning. Om det är fotleden eller knäet som tagit smällen såg jag dock inte.
Salle:
Micke P hade väl inte ett rätt? Han åker skridskor hela tiden, men han kommer ingenstans och han checkar inte fast. Green däremot försöker i alla fall och har gjort 2+2 hittills, det är han femma på i MODO. 2 poäng före Paradavy, 3 före Gästrin, Touminen och Micke P.
Gud, vad det känns som att vi gör många mål den här säsongen. Eller... Fast ikväll är jag i alla fall nöjd med vilka som åstadkommit något.
Intressant att sitta hemma och lyssna på mina moderatorskollegor och min HTF-snubbe när de kommenterar match, för övrigt.