Gidde: Jag tror att servern drivs av transferrykten och eftersom det verkar finnas väldigt få sådana så fungerar servern också bara sporadiskt. Eller så har man köpt servern från Nordkorea, så den släcks ner väldigt frekvent för att spara ström för att ha råd att driva Eckes kontorslampa... eller något sånt.
Paddan: Kanske inte bara är servern som är från Nordkorea, kanske är några Nordkoreaner som springer i ett ekorrhjul också, strömförsörjningsvis. De verkar ha dålig kondis de latfjärtarna.
mattias - 74: Jo, 5 veckors semester, men jag funderar på att uppgradera jobbmässigt så jag kanske inte bör ta ut semester. Vill inte bli skyldig företaget. :)
Eller så menar Shinzan att Kraschmonstret leder med så mycket att de kan lufta sina juniorer och tillåta ett par baklängesmål, utan att riskera en klar seger.
Jag har mailat Modo och fått svar av Magnus Svensson att de bytte leverantör för att slippa downtimen men att det har fått motsatt effekt. Han försäkrade även att de jobbade hårt på att lösa problemen.
shinzawai: Jag trodde minsann att sidan hade "kvärnt å" igen nu men efter en otroligt seg laddning så visade det sig att de lagt in 103 nya arenabilder. Men det går som sagt seeeeeeegt...
Petey21: oj vilken tid det tog att bildspela sig igenom de där arenabilderna. ...och ser man på, står det inte några delar av en mediakub på det som ska bli isytan. Någon som vet om det är mediakuben från Kempis som plockats ner och skall "återanvändas" i den nya arenan?
Gidde: Det gick lite fortare, upptäckte jag, om man aktiverade bildspelet och inte bläddrade fram bilderna själv. Men det går ändå riktigt långsamt. Till och med att byta mellan avdelningarna i forumet tar mycket längre tid än vanligt.
Gidde: Få se... jag tar alltså tången i ena handen och tar upp varmkorven och i andra handen har jag korvbrödet... men varför ska vi i kioskpersonalen ha säkerhetsväst och hjälm?
Det verkar vara underskattning från Krashmonstrets sida i dagens match tror jag. Det är inte alls samma tåga i Krashmonstrets förstakedja idag och Modo har inga problem att freda sitt mål.
Se på fan. Krashmonstret har vänt underläget till ledning 5-3.. Det blir en rafflande tredjeperiod där båda lagen torde täppa till i mittzon och försöka minimera misstagen.
Jag byter tråd så att man inte blir dragen i örat.
Om ni inte har varit på ett föreningsmöte måste ni absolut prova. Det finns säkert inget stelare företeelse ever.
Det är liksom inget läge för att ta upp nya punkter. Jag tror man skulle bli uttittad om man tog upp hemside-problemet under övriga frågor. Frågan är om man FÅR ta upp frågor som inte har motionerats
20:e juni var mötet förra året.
Om mötet är samma tidpunkt i år så är det precis efter deadline för NHL-övergångar vilket kan röra om i grytan
shinzawai: Undrar om det är samma gäng som ligger bakom angreppen mot regeringens och polisens hemsidor som sett till att modos hemsida legat nere? Följdfrågan blir varför? Är M_ultra i själva verket FBI-agent? Jobbar Vesku för CIA? Så många frågor, så få svar!
Ps. Jag tror att turneringen är avgjord och Krashmonstret vann hela skiten efter utklassningssegrar i i semi och final mot polisen resp. regeringen.
shinzawai: Håller med. Tycker dessutom att både Martin och Hasse överaskar. Men vad Hasse anbelangar så brukar han ju få svårt vid "motgång". Då klagas det på fansen på de mest fantasifulla sätt från det hållet. Sällan med någon riktig verklighetsförankring.
Krashmonstret 1