Äääh, det är ju du och NuMo som trissar priset bara för att kunna skryta om hur mycket pengar Janssons tröja genererar. Att ni använder er av falska namn gör det hela än mer uppenbart.
Näpp...vi brukar ta era spelare som inte ni tycker platsa, sedan skickas dom till bobcats för lite grundträning, SEN är dom mogen för Timrå och leka med er i SA
Hoppas att Övik fortsätter att vara "hemma" ett tag framöver. Timrå förtjänar honom inte. Eller, jag menar, de har ju inget behov av en sådan gräslig diva i sitt lag...
knaskamilla: Det var ett långt (ca 3min som börjar ca 14.45 in i sändning) reportage från Samuel som är på besök hemma i Ånge. Där har han visst varit skådespelare i unga dar.
Lite aktuellrapport om hockey så sa han varken ditt eller datt om spel i ES. Dock så var Timrå tänkbart men Ö-vik var "Hemma just nu".
Salle: Hahaha, nej något sånt har jag inte. Däremot skulle jag kunna tänka mig en sån där SF-liknande hjälmar som vissa team brukar använda till de tankningsansvariga.
Poffa: Precis, tänk vad bra Lehtinen skulle bli nästa säsong när han får reda på att jag äger en av hans avlagda matchtröjor. Eller så blir det som för Räikkönen, ett enda elände...
En stilla undran bara...hur ofta stämmer rykten som dyker upp på modohockey.se? Någon som fört statistik? Jag tror SpS leder med minst 1-0 i sanna rykten, jag... ;)
Ilkka Mikkola, finländsk back från Jokerit sägs vara högaktuell för spel med MODO Hockey enligt en snubbe på modohockey.se.
Nu tänkte jag gå in och kolla upp det men så inser jag att jag tappat länken till den finska motsvarigheten till hockeymagasinets transfersida. Därför, finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig med länken?
Jo, fast jag har liksom ingen användning för den, då jag misstänker att den inte duger som tält - heller. För övrigt håller jag på att betala av ett sittplatskort med den knapra lön jag får ut... ;)
Albert Hall: Tja, jag hade faktiskt ett bud liggande ett bra tag på Milos tröja, men drog tillbaka det imorse då jag insåg mina ekonomiska begränsningar...
Synd att Riksmans bortatröja redan hunnit gå. Jag hade kunnat tänka mig att ge ett bud på den, jag såg honom göra tre matcher helt i min smak i den i vintras.
1000:- för Haakanas tröja...? Såg förresten att folk bjudit på Snyggjannes båda tröjor, och att Borg gått in och bjudit på Hedlunds. Snart får Frisco gå in och bjuda på Kingens tröja, tycker jag... ;)
För att inte tala om proffsboxning. En sport där man ju verkligen skulle ha nytta av dopingpreparat av olika slag. Anabola steroider, adrenalin, ja i princip allt utom lugnande saker dårå. Det skulle inte förvåna mig ett dugg om man vid en närmare granskning skulle finna att sporten är totalt nedlusad med doping. Jag har nog aldrig hört talas om en enda dopingfälld proffsboxare. Däremot har jag sett dom falla av andra saker.
knaskamilla: Nu vet jag inte riktigt hur det ligger till med Paddan och hans jobbsökande, men om han fortfarande är ledig så vore det väl något för honom ?
Äääh, det är ju du och NuMo som trissar priset bara för att kunna skryta om hur mycket pengar Janssons tröja genererar. Att ni använder er av falska namn gör det hela än mer uppenbart.