Poffa: Åjo...vi TIK.are har allt humor, har du inte hört hur vi asgarvar så fort Salo ska plocka en puck,,eller skjuta ut den ur Zon med sekunder kvar av matchen,,de é humor det :)
Här kommer en liten ordlek innan match. Hjälp kvällstidningarna med nya rubriker och rim. Regeln är att det ska rimma rätt bra med Foppa. Jag börjar med några tänkabara favoriter:
1. "Här är alla som ska proppa Foppa." 2. "Chara koka soppa på Foppa" 3. "Vi måste gå på kroppa, rasar Foppa" 4. "Ivan Droppa sågar Foppa" 5. "Börje har nåt fel i knoppa, konstaterar Foppa"
Kalle K: det vet du;) Men Jag tror inte att Modo-anhängarna här vill att jag ska spela på att dom vinner, för jag inte haft flyt med mitt spelande den senaste månaden.
Vad är matchtipsen inför kvällens drabbning då??? Jag var lite sugen att spela ett kryss idag, för oddsens skull. men realistiskt tror jag på 2-4 ikväll...
Tråkigt att det inte var Patrik Thornéus som hade skrivit artikeln. Han har nämligen försökt övertyga mig om att han alltid har rätt och att man ska lita på honom. Skulle ha varit kul att sätta dit honom på något...
Shawn Horcoff skall tydligen "Stoppa Foppa" ikväll. Men är han inte lite gammal för det? Enligt artikeln är karln i den respektabla åldern som skulle renderat honom ålderspension...
Klockrent att de åkte ifrån Foppa. Man undrar ju vem det är som satt det skämtet i spel? För att de skulle "råka" glömma att Foppa inte är med, det tror jag inte på.