Laken: vi byggde långsiktigt, men efter förra säsongen var vi tvugna att släcka bränder. Hur fan ska man kunna vara långsiktig när så många år av slit åker rakt ner i avfallskvarnen? Lyfta upp hela j20?
Vi har redan passerat halva målsättningen om 500 000 kr, vilket drag ❤️💚 Aktuell siffra är 268 000 kr och nästan 1 000 personer har bidragit hittills. Höglandssågen har bidragit med 50 000 kr och uppmanar fler företag att hänga på. #karlaskahem #viärmodo #modose
Klart att Karla ska hem!. Han har faktiskt blivit lite av en kulturbärare. Men tyvärr kan inte ens Karla vända på den här skutan..
Jag ifrågasätte Glader förut och jag kommer fortsätta göra det tills det blir ändring på riktigt. Glader har misslyckats totalt enligt mig. Det är han som byggt detta lag och det var han som hittade Nieminen.
Jag tror att vi är riktigt illa ute. Vi verkar skylla på utvisningar mm men faktum är att det ser inte bra ut i 5-5 ut heller. Jag köper utvisning resonemanget om det skulle vara så att vi dominerar i 5-5 men det gör vi inte. Enligt mig så saknar Ville, Omark och Styf kompetensen som behövs. Omark har potential men han fick en för stor roll för tidigt.
modomille: Trivs han inte utomlands? Behöver han snuttefilt och mammas gröt? Vågar han inte? Är han feg? Inte till dig egentligen men orkade inte scrolla. Skitkorven faller inte långt från ringmuskeln.
Hassan: Han var inte så feg att han inte vågade. Däremot upptäckte han som Liss och Weigel att det inte behöver bli en succé. Poängen är att han spelat I modo och inte nära mamma, för att sedan gå till Finland. Ännu längre från saft och bullar.
{5647}: Hägga får inte gå på en sådan enkel dragning, sen får inte jellvert stå med ryggen mot spelet och skymma målvakten, mycket som blev fel där för många!
Gavelo: Hakningen på Sylwander kan ha varit den tydligaste hakningen i höst. Om domaren ångrar sig att han inte tog Corrado får han ju ändå inte släppa den. Sjukt att de nästan får göra mål på sådant.
jonsson: Modo har fallit tillbaka i dåligt tempo, ingenting fungerar helt plötsligt, ingen tajming i spelet, Modo tar ytterligare en utv för många spelare på isen.
Heyerdal: Domarna har ju helt 0 matchkänsla, Sveningsson ska lägga ut pucken, blir stoppad av linjedomaren och blir tvungen att haka motståndaren så denne inte ska komma helt fri, då tar han den utv vilket jag tycker är fördjävligt, det är ju domarens fel att situationen uppstod, den kunde han ha släppt
{8399}: Det är inte så att vi löst alla problem och att han kommer till ett dukat bord. Visst kommer han att producera, för han har producerat vart han än spelat i Sverige, men vi kan verkligen inte vänta oss förra årets historiska nivåer.
Jag tror att det kommer in en spelare som får in lite tro till gruppen. Visst lär självförtroendet vara lite naggat, men det är en spelare som många kommer att luta sig emot.
Jäklar, kanske händer nått snart