Jalapeno: Det är väl lite som kålsuparbröder, om jag får uttrycka mig så. Det finns både lättsårade, likväl som man bör tänka på hur man själv framför sina inlägg. Sen får man nog blunda lite för provoceringar från alla håll. Hoppas jag gör mig förstådd utan att röra upp känslor mera bara. För det är inte mitt syfte.
Jalapeno: Bäst enligt spelarna har bytt namn, men tidigare var det Lester B Pearson. Det har Daniel, Henrik och Macke vunnit. Hart trophy är journalisterna och där är Foppa och Daniel vinnare.
Jalapeno: Sudden var aldrig riktigt nära. Lidström var back vilket tyvärr gör det svårare att vinna. Zäta och Lidas vann mest värdefulla i ett slutspel, men inte i grundserien.
{5647}: Det är en stort att alla är från MoDo. Hade inte koll på att bara modoiter hade vunnit. Hur kan inte Lidström, Sundin eller Zetterberg vunnit nångång?
Jalapeno: Sen bara en tidsfråga innan Mattias Norlinder, Jesper Sellgren, Victor Berglund, William Wallinder och Jeremias lindewall åker över och blir ordinarie i Nhl.
Jalapeno: Dmytro timashow, Adrian Kempe, Viktor Hedman, Anton Forsberg, Linus Ulmark, Victor Olofsson, Carl Grundström, Jesper Olofsson, Robert hägg, och till viss del Alexander Edler. Kan ha glömt någon?!
{5647}: Vilka Modo fostrade spelare spelar NHL nu? Ärlig fråga inte hets. Har inte koll på vart alla NHL spelare är ifrån. Vet att ni har haft sjuka legender tillbaks i tiden dock.
Tycker att domarnivån i denna påminner om KIK matchen. Vi har fått 1 med oss och TAIF 3, när vi trycker på verkar vad som helst tillåtas och första 50/50 situationen döms mot oss.
Visst men det är 2 år sedan och han har inte spelat sedan i mars. Att det är en rutinerad spelare som spelat på hög nivå är nog alla medveten om. Frågetecknet är ju inte hur bra han kan vara när han är i form, det överraskande är snarare hur han ser ut nu när han bara gjort 2 matcher sedan i mars.
Kan han hålla denna nivå är det en bra värvning, kan han öka kan det bli en riktigt bra värvning.
Fint spel där av 1:a, förtjänade ett bättre öde