wap.hockeysnack.com POFFA: Caol.. är förbannat god för sitt pris. Nyår och Påsk så har livets vatten runnit ner. Drack förövrigt lie "Pisco" i kväll, Förstår varför Chilenarna dricker Renat istället ;-)
En öl hade varit gott. Eller ett smakprov från den 12-åriga Caol Ila:n som jag fick som tack för hjälpen idag. Men det får bli någon annan helg. Nu sängen.
Dags att röra sig mot sängen för några korta ögonblick av sömn inför morgondagens tenta i befolkningsgeografi. Usch, känns som att det blir en snabb tentaskrivning.
Poffa: Om man kan hitta studiemotivation eller svaren på tentafrågorna när man sover så skulle jag gärna göra det, nu känns det dock som att det blir zombietillstånd ett tag.
Jag Sabres spelade ut Flyers i första perioden. Löjligt att skåda. Flyers kommer inte vinna en match så länge de inte bemödar sig åka skridskor. Så enkelt är det.
65selander: Väldigt vad rostigt kranvatten de verkar ha där i Gullänget och dessutom verkar det innehålla rester av rengöringsmedel att döma av det där skummet
Paddan: Inte denna gång. :-)) Pisco smakar lika jävligt illa som Grappa (druvdestillat på skalen)