Själv ger jag inga klappar, eller ja, brorsan fick lite pengar när han for till Thailand, men det var ju förra veckan. Och kanske ger jag bort datorn till syrran, om jag är på bra humör.
Dream Team: Slappna av och ta inte allting så allvarligt. Jag pratade inte ens om Timråsupporters då jag skrev ordet Cipramil. Du måste inte försvara Timrås färger så fort någon skriver om Timrå.
wap.hockeysnack.com Äntligen hemma efter 24timmars resande. Måste rekommendera shanghai som resmål. Men noplace är som sin egen säng. Ser fram emot jobb i morgon. Snark på er.
Frisco: Oj, ja just det. Det förvärrar, eller fördubblar väl saken för er del, minst. Vi fick iofs tillbaka Wennerberg ikväll. Han har varit borta fram till nu så vi har ett problem mindre fr.o.m nu då. Då är det alltså bara Kimmo Lotvonen, Kalle Koskinen, Peter Nylander, Robert Carlsson, Timo Pärssinen och Riku Hahl kvar. Observera att jag inte är ute efter sympatier här. Dessa försök gör sig nog bäst i vår egen GB för de som nu har det behovet.
Poffa: De TIK-supportrar som nu finner anledning att käka cipramil hade nog inte haft samma behov av detta om laget hade haft en spelare skadad. Hur bra hade MoDo som lag mått med exempelvis Svartvadet, Timander och Micke P på skadelistan? Ja, plus Salle då, som ju är skadad på ett annat sätt än i teorin.
Salle skadad. Tar det aldrig slut på eländet? Som om det inte vore nog spelade vi jättedåligt mot Malmö så "Kvalserien - here we come". Sparka alla och käka cipramil.
Idag har man spenderat en massa pengar. Först bjöd jag på en tuggummiautomat för några tior, sen kostade bilen några hundra, och slutligen en dator för några tusen.
knaskamilla: Hmm, jag hoppas det där inte innebär att du tänkt lägga av ett paket med din ständigt närvarande bacillkultur på Terminal 4, Arlanda, imorgon.
Fria luftvägar för resenärer till gåsen Akkas hemmaåkrar, tack!
knaskamilla: Det har alltid, och kommer alltid att finnas de som älskar att "trigga", för att om möjligt locka fram en reaktion. Ja, vi som nu kanske förstår situationen och ser "hela bilden", så att säga, väljer såklart bort det alternativet. Vi skriver kanske inte nånting alls, eller så väljer vi kanske ett lite lugnare bemötande. Men den andra "typen" av skribenter finns ju kvar, och de måste de självklart få göra.
Ah. Nu har jag läst. Det är humor...fast det känns inte helt PK att roas av det, med tanke på att örnen förmodligen inte har alla hästar hemma på riktigt.