Snö, någon? Skit samma, i morgon ska man äta julbord. Komsulterna bjuder. Och som om det inte vore nog, på fredag blir det julfest med massor av sprit. Hur ska detta sluta?
Alfred Awful: Jag tycker att det ser ut att vara "vår" Pekka i varje fall, för när man jämför ansiktsformen mm så ser det väldigt likt ut. Dessutom så spelade ju Pekka i Kärpät.
Paddan: Vet inte jag, har alltid tyckt att Wahlberg haft något frånvarande, halvt militäriskt, halvt Göran Kropp-igt i blicken. Pekka ser mer jordnära ut.
65selander: Nog för att jag har blyfot (höger, i alla fall) men nog faan har jag spänst så att du skulle bli förvånad. Annat är det väl med dig, du och ditt Brynäs brukar ju vara ordentligt cementerade i botten på ES. :-)
Mot sängen, med ett leende på läpparna. MODO gjorde just 5-1 på ett tafatt Luleå. På lördag kan det bli en "greeeeeat day". Alla som ska med, matchtröja på! Nu ska vi skrika oss hesa. Men jag vill inte se någon som hoppar.
Lumber Jack: Det har nyss inkommit en bild från Miiikes extraknäck som Timråsupporter. Se vad pigg, munter och full av framtidshopp han ser ut att vara när han förmedlar goda råd till två unga örnar.
Alfred Awful: Jomenvisst, och det värsta av allt var att autografsigneringen idag var kostnadsfri. Hade det varit NHL hade du nog fått punga ut med 30 dollar per autograf, eller något sånt. Fast, Hasse fick ändå inte kludda i min bok. Inte ens Per Lundqvist.
Herregud. I kväll hålls det låda i lillebrors gästbok. Jag tycker ärligt synd om supportrarna och laget som tvingas stå ut med den där galningen.
ZzzZZzZZz zZzzZZzz