Paddan: Jomenvisst, den däringa tragiska händelsen har för alltid etsat sig fast på våra hornhinnor. Men han som jag har på presen är inte Ronnie utan Gunnar som också gick bort samma år fast i cancer och de körde för samma stall.
Apropå F1 så ser jag nu att det faktiskt finns en gb för att snacka om sånt här i, men det skiter jag i. Har jag satt igång diskussionen här på Modo-sidan så tänker jag faen i mig avsluta den här också - sådäså...
knaskamilla: Äntligen. Som jag letat efter min spårvagn som jag fick i 30 års present. Ena dagen hade jag den. Sedan när man vaknade var den borta. Var hittade du den?
knaskamilla: Jag som trodde att det där var Hardys avskedsgåva från förbundet. Ja, alltså en anställning som chaufför, eller vad de nu kallas, på just den där spårvagnen.
65selander: Du kan få den trådbussen som vi stod och väntade på i två timmar i Riga innan vi gav upp. Tydligen var koppartråd eftertraktat på den tiden.
Frisco: OK, det skall jag göra i forsättningen. Men detta var så exceptionellt att jag var tvungen att skriva en rad. Undrar om han återvänder till Ö-vik?
JanT: Mitt tips är att Niklas har skrivit ett Olli Jokinen kontrakt, dvs ett kontrakt på några veckor/månader. Detta för att kunna ansluta till Sverige efter nyår för att gräva guld.
JanT: Annars så har jag för mig att den italienska möbelindustrins högborg ligger i Milano, så han kanske bara håller på med en marknadsundersökning av nya möjliga marknader och produktområden åt sin svärfar.
Apropå F1 så ser jag nu att det faktiskt finns en gb för att snacka om sånt här i, men det skiter jag i. Har jag satt igång diskussionen här på Modo-sidan så tänker jag faen i mig avsluta den här också - sådäså...