knaskamilla: Äntligen. Som jag letat efter min spårvagn som jag fick i 30 års present. Ena dagen hade jag den. Sedan när man vaknade var den borta. Var hittade du den?
knaskamilla: Jag som trodde att det där var Hardys avskedsgåva från förbundet. Ja, alltså en anställning som chaufför, eller vad de nu kallas, på just den där spårvagnen.
65selander: Du kan få den trådbussen som vi stod och väntade på i två timmar i Riga innan vi gav upp. Tydligen var koppartråd eftertraktat på den tiden.
Frisco: OK, det skall jag göra i forsättningen. Men detta var så exceptionellt att jag var tvungen att skriva en rad. Undrar om han återvänder till Ö-vik?
JanT: Mitt tips är att Niklas har skrivit ett Olli Jokinen kontrakt, dvs ett kontrakt på några veckor/månader. Detta för att kunna ansluta till Sverige efter nyår för att gräva guld.
JanT: Annars så har jag för mig att den italienska möbelindustrins högborg ligger i Milano, så han kanske bara håller på med en marknadsundersökning av nya möjliga marknader och produktområden åt sin svärfar.