Frölunda - MoDo 060126
« Föregående · 665969 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Poffa: Poäng borta emot VF är inte fy skam.
Tro om VF skulle välja MoDo i ett slutspel.
Tro om VF skulle välja MoDo i ett slutspel.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Frisco:
Äntligen för att man fick veta. INTE äntligen för Salles MP.
2-5 i Plywood Arena med minuten kvar.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Lumber Jack:
Min gissning är att han slogs med Odågan och råkade tappa handskarna, medans Odågans är fastklistrade på händerna efter incidenten med Kåberg.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Frisco:
Äntligen får swehockey in 5+MP på Salle för Fisticuff. Då är han inte med på lördag.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Lumber Jack: Nu använder han blocket igen Herr Ulrik B Lind. Varför blir det bara sånt här kaos när han dömer.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Hawerchuk: 3-3 micke P!! Det ska vara en härnösandsbo till att göra mål:)
Sv: Frölunda - MoDo 060126
NuMo: Full speed ahead!
Bra kommentator de har skakat fram i GBG, förresten.
Bra kommentator de har skakat fram i GBG, förresten.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Modoante: Vet ej har inte radiosporten på..tittar istället när Lillebror får däng
å lyssnar på en komentator som tycker MODO har tur nästan hela tiden
å lyssnar på en komentator som tycker MODO har tur nästan hela tiden
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Gusse: är det bara jag eller var Jonasson på radiosporten lite väl glad när mora gjorde mål?
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Salle: Hur kommer det sig att våra kontringar samt våra nummerära överlägen så ofta blir livsfarliga kontringar för motståndarlaget? Mycket konstigt.
Men man får ju vara glad så länge Öberg levererar.
Men man får ju vara glad så länge Öberg levererar.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Lumber Jack:
Ser på swehockey att Wargh fått första målet.
Det är Warghen. Det är Warghen, det är warghen du trodde var död!
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Gusse: Äh, han är väl glad över att MoDo äntligen placerar före Timrå i tabellen. Det var väl ett tag sen. Grattis eller nåt.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Gusse: Hmm, undra hur många gånger man svängt från misär till SM-guld hos lillebror idag?
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Poffa .. Ser att du var snabb att skriva 1-4 på timrås forum ..anar jag lite skadeglädje
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Poffa: Lite överdrivet kanske men Harald skulle naturligtvis fortsatt med Krizan i mål, nu blev det som det blev.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Poffa: Inte kastar ni in handduken redan?
Vi ledde med två måls övervikt inför tredje mot DIF.
Det gick åt skogen då.
Vi ledde med två måls övervikt inför tredje mot DIF.
Det gick åt skogen då.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
jenza:
[Tyvärr går det så när man ger bort matchen innan den ens börjat..]
Vad menar du?
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Modoante:
Säg inte det, VF ledde med 2-0 inöfr sista mot Djurgården och se hur det gick.. Dessutom spelar Modo i PP nu..
Säg inte det, VF ledde med 2-0 inöfr sista mot Djurgården och se hur det gick.. Dessutom spelar Modo i PP nu..
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Jaha, då var det kört då. Vi får leva på att vi trots allt vinner de fyra matcherna under säsongen mot Frölunda, om vi ser till det hela. 2 vinster, 1 oavgjord och en förlust. Det får vi vara nöjda med.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Modoante: Tyvärr går det så när man ger bort matchen innan den ens börjat..
Sv: Frölunda - MoDo 060126
piff: Fan, ingen ände på eländet. Nu tvingas vi sätta in reservmålvakten också.
« Föregående · 665969 · Nästa »