Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
NuMo: 2232 så går tåget upp till Östersund. Tåg 10880, undrar om väskan är packad.
Lite kramkalas också och Foppa ut
Nu går väl disciplinnämnen in och stänger av Foppa, Susse och Hinote.
Skönt att jag är nyanserad och låter bli.
Kom inte Hinote också in från båset?
Redigerad kommentar
ÄN värre om matchen är avblåst
Redigerad kommentar
Bissett19: det är möjligt att Hinote kommer in efter avblåsning. Det kan jag försvara på ett Modoitiskt sett. Man ska stå upp för sitt lag. :D
Redigerad kommentar
Som vanligt har vi inte direkt något flyt med domarna. Får inte Kudroc en fet avstängning för detta är det något fel.
Är det någon ångermanlänning som saknar bensin- eller biljettpengar för att ta sig till Ö-vik den dagen så säg till, jag är med på att skapa en fond för att sälja ut Fjällräven Center den dagen.
Härmed är "Pebbens" på O´Learys förbjuden föda för alla MoDoiter i all framtid. ;-)
Redigerad kommentar
Men.
det kunde vara värre.
Man kunde vara Timråit...
Varför släppte aldrig linjemännen pucken vid tekningarna idag? Ville de skojja med centrarna eller vad satt det i?
Havet och vi!
http://www.youtube.com/watch?v=-CWBgm_-Ggs&feature=related
spud: Det måste ha varit ett praktfyllo som skrivit på SVT-text ikväll, eller vad sägs om denna lilla matchsammanfattning?
" Peter Forsberg tog en matchavgörande
utvisning i mötet med Frölunda. 3-2
till Modo sedan Forsberg i slutet
våldsamt crosscheckat Per-Johan
Axelsson i försvarszon. Matchstraff.
Efter slutsignalen blev det ett
våldsamt råkurr där Frölundas
Kristian Kudroc gjorde sig så illa
att läkaren fick springa in på isen."
Jag tror nog inte det var någon läkare som kom in förövrigt, det var en av Bröderna Bronett som ville skriv ett nytt clownkontrakt med Kudroc.
Och vågar man sitta på sektion 401, rad 3 plats 13? :/
Redigerad kommentar