« Föregående · 2963911 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
KryptonitKasper: Därför att varken laget eller tränarna tror på honom. Det Hinken hoppas på är att SAIK ska vilja släppa Lampinen lite längre fram.
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Werner är ju hemma, men varför spelar inte Olofsson då? Han måste ju få speltid om vi ska ta oss igenom ett slutspel.
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
jonsson: en del slarv fortfarande i egen zon, ser nonchalant ut.
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Smurfen: Haha, den där tjocka plånkan jag hade förut är nu tyvärr utspridd över Diket. Nu äter jag chokladbitar ur sopkorgar. Svårt att locka blondiner då..om de inte börjar tänka tvärtom.
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
jonsson: Ett gäng lediga live kanaler, men matchen måste absolut också gå på sportkanalen
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Smurfen: jag tror det blir en jämn och tuff match, sexan mot fyran.
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
SPOODI: Kan inte få fram statistiken nu. Tyvärr är jag utan min dator så det får bli nästa match. Jagar de där sista buggarna som gör att det blir ett par mindre fel också.
+ 1
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Aha! Vi har redan en matchtråd. Bra att få tankarna på något vettigt.
Sv: Modo-Björklöven 3 jan 2026
Tarasov:
Kanske dags för matchtråd.
Det går ju att prata hockey också i stället för att gräva ner sig i byxorna på folk för att man har säkra uppgifter om att man hört rykten.
Kanske dags för matchtråd.
Det går ju att prata hockey också i stället för att gräva ner sig i byxorna på folk för att man har säkra uppgifter om att man hört rykten.
+ 1
Sv: Modo-Björklöven 3 jan 2026
SPOODI:
Såklart men sprida saker där man inte kan kontrollera sanningshalten känns vare sig juste eller smart.
Såklart men sprida saker där man inte kan kontrollera sanningshalten känns vare sig juste eller smart.
Sv: Modo-Björklöven 3 jan 2026
Robin Ztorken L:
Ja förklaringen är att han är sjukskriven varför vet vi inte. Räcker så.
Ja förklaringen är att han är sjukskriven varför vet vi inte. Räcker så.
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Bad_Brett: Hjälp har farbror hittat att AI kan skapa bilder nu? ;)
+ 1
Sv: Modo-Björklöven 3 jan 2026
Tarasov: Folk är nyfikna i natur ingen konstigt egentligen. Därför Flashback finns osv.
Sv: Silly season
k1m: Hyggligt mål av Almtuna nyss.
Tror du har fel där. Tror det handlar om mental hälsa.
Tror du har fel där. Tror det handlar om mental hälsa.
Sv: Modo-Björklöven 3 jan 2026
Modererar inte så ofta mumer, men när det gäller rykten på x mm så tas det bort. Lika förvånad varje gång det ska spridas sån skit.
+ 5
Sv: Modo-Björklöven 3 jan 2026
Smurfen: Beklagar. Är inte bättre själv bor ju numera i Huvudstaden
+ 2
Sv: Modo-Björklöven 3 jan 2026
Smurfen: haha fick just en random hälsning från en kundsupport i form av "heja Rögle". Skrev att jag hatar Rögle efter dom snodde Dicken. Han skrev att alla var.rörande överens att han inte var värd pengarna och att han borde stannat i modo.
+ 1
Sv: Modo-Björklöven 3 jan 2026
Smurfen: varför befinner du dig i Dyngdiket till att börja med? Huvva
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Impad av segern senast. Kan ärligt säga att jag hade börjat släppa årets säsong och bara följt det sporadiskt.
Tycker det var vår överlägset bästa match denna säsong sett till offensiva chanser. Skapar mer denna match än de 2 tidigare tillsammans.
Mycket tack vara Anderson som slår uppspel FRAMÅT banan. Härligt att se!
Spännande att se ifall man kan följa upp ikväll.
Tycker det var vår överlägset bästa match denna säsong sett till offensiva chanser. Skapar mer denna match än de 2 tidigare tillsammans.
Mycket tack vara Anderson som slår uppspel FRAMÅT banan. Härligt att se!
Spännande att se ifall man kan följa upp ikväll.
Sv: Modo-Björklöven 3 jan 2026
NuMo: Du e faan duktig snyggt gillar verkligen reflexen i vattnet superfin!!!🇱🇸🇱🇸🇱🇸🥂
+ 1
Sv: Silly season
Saleva:
Rönningen sjukskriven ytterligare två veckor.
Hinken har bara pratat med hans agent. Det är väl jävligt märkligt, om en anställd är sjuk måste väl arbetsgivaren har rätt att tala med personen.
Rönningen sjukskriven ytterligare två veckor.
Hinken har bara pratat med hans agent. Det är väl jävligt märkligt, om en anställd är sjuk måste väl arbetsgivaren har rätt att tala med personen.
Sv: Silly season
Willow:
Det var i samband med hans långa avstängning och övriga laget var på borta turné.
Det var i samband med hans långa avstängning och övriga laget var på borta turné.
Sv: Silly season
Hägglundsmaffian: Allt jag sett av Granberg håller han klubban i båda händerna, det tyder starkt på att det passningarna kommer vara mindre såsiga
Sv: Silly season
Vargen: nja svårbedömt om han verkligen skulle vara bättre än Måns. Om han är bättre så är det marginellt och en chansning.
Sv: Silly season
Rastori: Bjerselius fick en smäll så han kunde inte fortsätta. Tycker kedjan blev bättre efter det.
Swetlikoff kanske var en av dem som ansåg att Sundell var fullständigt inkompetent. Visar han fortfarande dålig attityd borde vi sikta på att byta ut honom, men reagerade han på att Sundell inte förstår taktik är det ett sundhetstecken, men såklart ändå dåligt att gnälla utåt.
Swetlikoff kanske var en av dem som ansåg att Sundell var fullständigt inkompetent. Visar han fortfarande dålig attityd borde vi sikta på att byta ut honom, men reagerade han på att Sundell inte förstår taktik är det ett sundhetstecken, men såklart ändå dåligt att gnälla utåt.
Sv: Silly season
Sigge: Granberg kommer vara bättre än Måns åtminstone, även om Måns blir kvar en uppgradering samtidigt som (om) Bjerselius är skadad.
Sv: Silly season
Kanske redan avhandlas här, men Bjerselius spelade inte något i sista perioden mot Löven va?
« Föregående · 2963911 · Nästa »


