J-20
« Föregående · 1010852 · Nästa » Till forumet
Sv: J-20
MoDos laguppställning ser riktigt bra ut till kvällens match mot Frölunda. Ni vet laget som inte vet hur en telefonmöte fungerar.
MODO Hockey
--------------------------------------------------------------------------------
30. SVEDBERG, Niklas
Goalkeepers 45. BYBERG, Jens
--------------------------------------------------------------------------------
1st Line 41. HEDMAN, Victor 49. HÖGSTRÖM, Marcus
16. FORSBERG, Tobias 17. MATTSSON, Joakim 46. BJUHR, Elias
--------------------------------------------------------------------------------
2nd Line 33. ESPELAND, Stefan 35. WESTIN, Jens
9. CEDERBORG-NILSSON, Simon 38. HOLM, Magnus 15. ENSTRÖM, Thomas
--------------------------------------------------------------------------------
3rd Line 2. JONSSON, Markus 5. PERSSON, Eric
26. LARSSON, Jesper 31. JOHANSSON, Jonathan 11. WEBER, Tim
--------------------------------------------------------------------------------
4th Line 28. ERIKSSON, Jonas 3. SIGNAL-BERGIUS, Martin
12. FORSBERG, Mattias 37. VALLIN, Henrik 43. RÖDSTRÖM, Axel
MODO Hockey
--------------------------------------------------------------------------------
30. SVEDBERG, Niklas
Goalkeepers 45. BYBERG, Jens
--------------------------------------------------------------------------------
1st Line 41. HEDMAN, Victor 49. HÖGSTRÖM, Marcus
16. FORSBERG, Tobias 17. MATTSSON, Joakim 46. BJUHR, Elias
--------------------------------------------------------------------------------
2nd Line 33. ESPELAND, Stefan 35. WESTIN, Jens
9. CEDERBORG-NILSSON, Simon 38. HOLM, Magnus 15. ENSTRÖM, Thomas
--------------------------------------------------------------------------------
3rd Line 2. JONSSON, Markus 5. PERSSON, Eric
26. LARSSON, Jesper 31. JOHANSSON, Jonathan 11. WEBER, Tim
--------------------------------------------------------------------------------
4th Line 28. ERIKSSON, Jonas 3. SIGNAL-BERGIUS, Martin
12. FORSBERG, Mattias 37. VALLIN, Henrik 43. RÖDSTRÖM, Axel
Sv: J-20
Frisco: Det blev seriesegrarna i J20 SuperElit Top 8 Västra Frölunda som valde Modo som Kvartsfinalmotstånd.
Tisdagen den 18 mars 2008
Klockan 19.00 MODO Hockey-Frölunda HC
Fredagen den 21 mars 2008
Klockan 15.00 Frölunda HC-MODO Hockey
Lördagen den 22 mars 2008
Klockan 13.00 Frölunda HC-MODO Hockey
Match 1 lär väl spelas i Kempehallen om Timrå inte knyter ihop påsen.
Tisdagen den 18 mars 2008
Klockan 19.00 MODO Hockey-Frölunda HC
Fredagen den 21 mars 2008
Klockan 15.00 Frölunda HC-MODO Hockey
Lördagen den 22 mars 2008
Klockan 13.00 Frölunda HC-MODO Hockey
Match 1 lär väl spelas i Kempehallen om Timrå inte knyter ihop påsen.
Sv: J-20
Paddan: Var snäll åt Westerlind. Vi gläds med honom och önskar honom lycka till i kvalserien när vi tittar på denna filmen med Ove Molin och Micke Lind.
www.youtube.com/watch?v=DfQXFz9B4yE
www.youtube.com/watch?v=DfQXFz9B4yE
Sv: J-20
Wayne Gresky:
Äh, du har druckit för mycket pilsner. Tyckte du beskrev dina känslor bättre 1998 (eller var det 1999?):
www.youtube.com/watch?v=dX1nKSh2QGk
Äh, du har druckit för mycket pilsner. Tyckte du beskrev dina känslor bättre 1998 (eller var det 1999?):
www.youtube.com/watch?v=dX1nKSh2QGk
Sv: J-20
Frisco: En ganska loj tillställning. MoDo var det bättre laget men inställningen lite sådär.
Fast det blev bättre ju längre matchen led.
Sen blev det lite sönderryckt med lite utvisningar emellanåt.
Och några lustiga såna då Domare Stenlund blandade friskt.
Han plockade Foppa på 2+10 checking to the head för en (för) hård axel mot axel.
Han plockade Svedberg som flyttade en bur som redan var ur sitt läge.
Och han plockade helt riktigt Moras Qwarnström för diving.
Lite underhållande var det då Bjuhr vill prata med Stenlund i samband med Svedbergs utvisning. Efter lite (lugnt) dividerande blev Stenlund less, visslar och pekar Bjuhr bort mot båset. När Bjuhr skakandes på huvudet då vänder sig och börjar åka därifrån så ropar Domaren till och viftar tillbaka Bjuhr för att fortsätta prata med honom. Mycket underligt.
Fast det blev bättre ju längre matchen led.
Sen blev det lite sönderryckt med lite utvisningar emellanåt.
Och några lustiga såna då Domare Stenlund blandade friskt.
Han plockade Foppa på 2+10 checking to the head för en (för) hård axel mot axel.
Han plockade Svedberg som flyttade en bur som redan var ur sitt läge.
Och han plockade helt riktigt Moras Qwarnström för diving.
Lite underhållande var det då Bjuhr vill prata med Stenlund i samband med Svedbergs utvisning. Efter lite (lugnt) dividerande blev Stenlund less, visslar och pekar Bjuhr bort mot båset. När Bjuhr skakandes på huvudet då vänder sig och börjar åka därifrån så ropar Domaren till och viftar tillbaka Bjuhr för att fortsätta prata med honom. Mycket underligt.
Sv: J-20
spud: Ingen aning om de du räknade upp har tackat nej eller inte platsat, eller ens sökt, men de som är antagna till MoDos hockeygym är följande enligt åffisijälla:
MV: Anton Forsberg, AIK Härnösand
Elias Axelsson-Svensson, Ramsele
B: Isak Ahrling, Björklöven
Daniel Bertilsson, Frölunda
Jonathan Carlén, Jonstorp
Jonathan Zaar, Jonstorp
F: John Westin, Kramfors
Christian Lundin, HKH
David Rydell, Djurgården
Sebastian Magnusson, Jonstorp
Zebastian Possler, Björklöven
Anton Byström, Modo
Jesper Olofsson, Modo
Daniel Söderlund, Modo
Petter Segersten, Modo
MV: Anton Forsberg, AIK Härnösand
Elias Axelsson-Svensson, Ramsele
B: Isak Ahrling, Björklöven
Daniel Bertilsson, Frölunda
Jonathan Carlén, Jonstorp
Jonathan Zaar, Jonstorp
F: John Westin, Kramfors
Christian Lundin, HKH
David Rydell, Djurgården
Sebastian Magnusson, Jonstorp
Zebastian Possler, Björklöven
Anton Byström, Modo
Jesper Olofsson, Modo
Daniel Söderlund, Modo
Petter Segersten, Modo
Sv: J-20
Fredrik Eriksson, back, Höga Kusten Hockey
Anton Kling, back, Modo Hockey
Viktor Byström, forward, Ramsele IK
Har ingen aning om hur bra dessa är, men det vore ju intressant att veta om de har tackat nej till modos hockeygym eller om de inte platsade där.
De har iaf antagits till hundskolan och då de kommer från klubbar som historiskt sett är förknippade(eller rent av är) som hovleverantörer finns det vissa frågetecken som bör rätas ut.
Anton Kling, back, Modo Hockey
Viktor Byström, forward, Ramsele IK
Har ingen aning om hur bra dessa är, men det vore ju intressant att veta om de har tackat nej till modos hockeygym eller om de inte platsade där.
De har iaf antagits till hundskolan och då de kommer från klubbar som historiskt sett är förknippade(eller rent av är) som hovleverantörer finns det vissa frågetecken som bör rätas ut.
« Föregående · 1010852 · Nästa »