Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
« Föregående · 2483196 · Nästa » Till forumet
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
Gavelo: Varför har man då kvar jobbet?? Bara att värva in spelare som är beredda att göra jobbet varje kväll!
Sådär ja!!!! Tryck in 7 till nu, helst i kryllan!
Sådär ja!!!! Tryck in 7 till nu, helst i kryllan!
+ 1
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
Gavelo: mjo, men nog fan borde vi kunna hitta nya lösningar? Är väl flera lag in ha med sämre spelare på pappret som har bättre statistik?
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
Gavelo: Dicken var outstanding när det begav sig men samtidigt kan inte hela laget spela som ett korpenlag bara för att en spelare försvinner. Det är för dåligt av Karlin att inte få ordning på det på riktigt
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
{9233}: Sådär ja!!!!!!
6 till nu, i kryllan, helst!
6 till nu, i kryllan, helst!
+ 1
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
{9233}: Om han fortsätter så här får han skaffa sig måljingeln ”800 grader du kan lita på mig, du kan lita på mig”
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
Sigge: Hoppas att Karlin inte blev förblindad av att Tex släppte in 3 i första i fredags. För att Tex ÄR bättre. Mycket tryggare med returer.
+ 1
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
Eller: Brickley är sämst sett till investerad krona. Skeppa han till Örebro
+ 2
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
Confusius: Förresten, någon som har koll på om KIK´s "engagerade" supportrar tagit ledigt ikväll? Ser tomt ut på ståplats!
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
{10015}: Hoppas att man för en gångs skull spelar klart hela matchen. Om det blir mål med 7 sekunder kvar kastar jag ut tv:n genom fönstret
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
Sigge: Öppna fönstret först bara, blir lite kymigt inatt annars!
+ 2
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
Gavelo: Skulle precis skriva det, vi behöver nog utöka ledningen
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
{10015}:
Trött jag blir, håller och sliter i södergran sedan när en klubba kommer upp då duger man att ta en 2:a.
Den var solklar, men nog fan skulle vi haft någon med oss innan.
Trött jag blir, håller och sliter i södergran sedan när en klubba kommer upp då duger man att ta en 2:a.
Den var solklar, men nog fan skulle vi haft någon med oss innan.
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
Rytter: De blåser inte för fasthållning längre. Helt sjukt vad de släpper nu jämfört med i höstas.
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
Rytter: Spolade tillbaka för att kolla vad Berg gjorde och kunde inte se någon hög klubba, Berg knuffar kikaren i ryggen är det jag kunde se.
+ 4
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
Heyerdal: kan vi hålla detta? Knappast om det följer senaste normerna
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
Heyerdal: När tror ni kvitteringen kommer? Ska vi säga 17 sekunder?
+ 3
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
Bad_Brett: Woods måste ta och skärpa sig med passningarna, nu har han nonchalant slagit bort en 4-5 enkla puckar.
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
Bad_Brett: Tror det blir rekord! Ska vi säga 2 sekunder?
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
Gavelo: Hade Woods legat kvar på isen i 10sek till hade det varit en 5a med dessa konsekvensbedömande domare
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
Bad_Brett: AP gör sin bästa match sen innan skadan
+ 2
« Föregående · 2483196 · Nästa »