Linköping - MoDo 6/10 2005
« Föregående · 588633 · Nästa » Till forumet
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Salle: Dumma, dumma linköpingar. Varför måste ni göra mål? Nåväl, då får väl Krizan börja en ny period med fem/sex perioder med noll insläppta mål
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Salle: Äh, jag skrev ju radiosporten för 18.
Alla: Jag tror att det var avvaktande utvisning på en Modospelare när det blev mål.
Alla: Jag tror att det var avvaktande utvisning på en Modospelare när det blev mål.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Och nu har jag sett MODO:s mål. Bra avslut, men lite underligt förspel.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Poffa: Otroligt. Nu har vi börjat ge upp igen. Vi vägrar göra mål i PP, antagligen ligger vi under 1% i det spelet. Sen älskar vi att spela i nummerärära underlägen. Där är vi snart uppe i hundra procent.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
NuMo: Leksand verkar ha gett upp försöken att vinna Fair Play.
Jan Srdinko 2+5+20
Jan Srdinko 2+5+20
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Paddan: Jaha. Varje gång som Krizan tar pucken i plocken så förlorar vi 2.9 sekunder. Hade domaren följt några som helst regler åt Modos håll någon gång så skulle vi ha hunnit bli en man mer innan de gjorde mål och då hade det säkert inte blivit något mål.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
NuMo:
Som om det inte vore nog så tar nu Ryhed ut en LHC:are. Allt för att vi inte ska göra mål.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Poffa: Tro hur många matcher det kommer att ta innan vi lyckas göra mål i PP? Jag gissar på 50.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Poffa: Nu tycker jag att jag känner igen MoDos spel i andra perioden. Vi brukar ju av någon konstig anledning nästan alltid vika ner oss helt i andra perioden
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Poffa: Slinka...men är hon inte i Tjeckien, eller om det var Slovakien.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Paddan:
Fuskarenan 15 mil söderut rasar snart ihop. En glasruta går sönder och man måste skära till en ny. Så spelarna får gå till paus efter 10 minuter av andra. Men ingen spolning nu, det kommer man göra efter att andra spelats klart. Kaos!
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Gusse: Äh, Krizan den Store blir det givetvis! Verkar som att det under andra halvan av andra perioden i princip var spel mot ett mål.
Undrar hur många mål Krizan hade släppt in om han hade haft de skydd han trodde han hade beställt.
Undrar hur många mål Krizan hade släppt in om han hade haft de skydd han trodde han hade beställt.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Paddan: Fast varför grubbla på såna saker. Snart är det ju dags för finkultur.
Last Night of the Proms med såna paradnummer som Elgars Pomp and Circumstance och Jerusalem.
Last Night of the Proms med såna paradnummer som Elgars Pomp and Circumstance och Jerusalem.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Visste ni förresten att Kristian Tyrann inte alls kallades för Kristian Den Gode i Danmark, det är en myt. Så nu vet ni det så här i pausmusikens förlovade land.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Hawerchuk: Va, skulle Herman Lindqvist fara med osanning? Jag har väl aldrig hört på maken...
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
modo_foppa: Fel Hirsch, det är Corey Hirsch som är i MIF.
Jahapp, det var den matchen det...
Jahapp, det var den matchen det...
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Poffa: Morsning och goodbye! Då var det dags att börja förbereda sig för matchen mot SSK på lördag då.
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Paddan: hoppas dom inte åker på en storförlust bara ..så man kan läsa tidningen imorron
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Paddan: Jahapp, då var det dags för två resultatlösa minuter åter igen. Happy happy joy joy
Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Paddan: Enda fördelen är att jag tippat 7-1 till Link. i villakiosken. Det kan det ju faktiskt bli nu.
« Föregående · 588633 · Nästa »