« Föregående · 2764493 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Blake: Det där kylskåpet True ska alltså vara vår förstacenter. Och trubbiga Södergran ska ha en offensiv roll. Hur kan folk vara förvånade att vi är sist?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
JoakimE: Har sett honom göra flera fina aktioner men medspelarna är inte med i huvudet.
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Bad_Brett: får ångest när han rör pucken för jag vet att något dumt kommer att hända och motståndarn får gratis kontring direkt
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Bad_Brett: vi vet att du tycker karlin är värdelös. Men han kan inte polera diarré till något skinande.
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
JoakimE: Var inte så hård nu. En tvåmetersdrop är inte det lättaste.
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Modo-Målet: Eh? Har ju varit uppe mot 15 i MoDo den senaste tiden och inte gjort bort sig alls. Har du inte haft någon koll på det?
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Haha asså har 92an fakeat sitt cv? Tror fan inte han spelat i schweiz
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
jonsson: Känns ändå som Karlin håller på att få ordning på grejerna. Vilken frenesi vi kom ut med!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
jonsson: True... vägrar passa, håller i, hamnar bakom mål och passar hela vägen ner i egen zon.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
{10015}: ja då kanske du ska sluta tjata om dem. Bättre att han får spela 15 min i Östersund än 5 i MoDo
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Bad_Brett: ingenting alls. Norlinder som åker in i en armbåge som varit ute länge
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
JoakimE: Synd såklart men gör tyvärr varken till eller från
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Sigge: Självklart sjunker tron på detta i laget med. Det är ju därför förändringar måste till akut så spelarna ser att det händer något. Måste in ny energi.
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Modo-Målet: Jag har ju tyvärr skapat en antimentalitet av att jag bara nämner dem. Men jo, det blir skillnad av att spela dem som faktiskt gör det bra.
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Modo-Målet: Det märkliga är att karaktären tydligen ska vara bland det viktigaste när Hinken värvar.
Solklar femma, sjukt hur de missar den.
Solklar femma, sjukt hur de missar den.
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Robin Ztorken L: Inte hans fel att Karlin är helt oduglig på att sätta kedjor...
Olofsson - Jasek - Aagard var vår absoluta bästa kedja dom två matcher dom spelade sedan valde Karlin att sära på dom 🤯🤯🤯
Olofsson - Jasek - Aagard var vår absoluta bästa kedja dom två matcher dom spelade sedan valde Karlin att sära på dom 🤯🤯🤯
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Karlin har nervösa ryckningar i läpparna. Tycker synd om karln.
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Sigge: nä vi är totalt överkörd först fem minuterna. Det spelar egentligen ingen roll om Modo skulle kriga till sig en poäng, laget är för svagt och räcker inte till
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
{10015}: men sluta älta juniorerna. Det blir ingen skillnad.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Ja där fick norlinder hjärnskakning, borta 6 veckor
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Sigge: Vi har alltså lånat ut Lucas till Östersund igen?
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
{10015}: Sen var han inte tänkt som en ledande spelare heller, men nu är det så att Jeppe, Jasek mfl inte klarat av rollen lika bra som Södergran. Då står vi här.
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Modo-Målet: Det känns inte som att någon bryr sig längre. Det ser ut som när Oskarshamn gav upp och började tänka på kval.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Costanza: Sorgligt att Olofsson så långt ner i hierarkin, vårt stjänrförvärv :-)
Hoppas Hinken kan hitta nån bytesaffär med nån som kan leverera lite mål och poäng men det finns väl ingen som vill ha honom, tyvärr.
Hoppas Hinken kan hitta nån bytesaffär med nån som kan leverera lite mål och poäng men det finns väl ingen som vill ha honom, tyvärr.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Från Hörnefors: känslan är att ranta är precis den spelare som Sundström beskre i nedsläpp MoDo här om dagen
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Vem kan man skylla på denna gång, tappade nån markering eller?
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Zource: Att Södergran är ytter i vår tänkta toppkedja ger mig rysningar. I ett topplag är han rollspelare i en av bottenkedjorna!
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Tur travet finns på lördagarna då får man fixa vinst där iställett
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Zource: Bra att Malmö leder. Hellre uppförsbacke än att tappa matcher
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Rurik: Glöm inte bort att vi är mellan två spelsystem. Ge Karlin 15-20 matcher till så sitter det ska du se. Det är inte nu vi ska vara som bäst!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Vikingmodo : Skulle behövas timeout redan. Malmö har redan skapat 3 farliga målchanser på 1 minut.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Gusse: Rantas och Trues hemjob är så fruktansvärt dåligt
+ 2
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Zource: Parodi på elithockey, som så många gånger förr från detta gäng
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Vikingmodo : vet inte varför jag återigen väljer att kolla på modos matcher. bara att ge upp
+ 2
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
jonsson: öppna spjäll efter 30 sekunder. Det här laget är ett av de sämsta lag som SHL har skådat tyvärr
+ 2
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
bollan123: Rullgardinen. Tack för idag. Vi hörs.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
jonsson: Modo är så ihåliga att det känns som att vi måste göra årsbästa för att vinna matcher.
+ 1
« Föregående · 2764493 · Nästa »