{10015}: ja då kanske du ska sluta tjata om dem. Bättre att han får spela 15 min i Östersund än 5 i MoDo
Inlägg: 2764467
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Modo-Målet: Eh? Har ju varit uppe mot 15 i MoDo den senaste tiden och inte gjort bort sig alls. Har du inte haft någon koll på det?