Modo-Målet: Eh? Har ju varit uppe mot 15 i MoDo den senaste tiden och inte gjort bort sig alls. Har du inte haft någon koll på det?
Inlägg: 2764479
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
{10015}: Nej jag har läst dina kommentarer om hur lite pojken får vara med och spela och gjorde ett antagande från det. Då får han ju förtroende. Sluta tjata.