MoDo - Damlaget
« Föregående · 2673108 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo - Damlaget
Bad_Brett: Nu är George här. Allt kan hända.. Fick ett samtal från London igår. De ville ge George ett jobb. 50000 i månaden. Är det i fjärdekedjan svarade jag!
Sv: MoDo - Damlaget
Bad_Brett: nej tör fan ,modo ska spela tunderstruck jämt! Skapar vissa känslor!....
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Koff: Bottenmöte i båsen, Hv Trubadurer på isen, klappor på läktaren och skrikLena i studio, allt det sämsta Shl har att erbjuda!
😂
😂
+ 11
Sv: MoDo - Damlaget
Padrone78:
Oj dom kör på stort!
Mm ja det är frågan.
Vi ser efter kvällens match.
De där med klappor är bara för att publiken har lite mjuka handleder. Hårda Modo grabbar behöver ingen förstärkare för att göra sig hörd!
Oj dom kör på stort!
Mm ja det är frågan.
Vi ser efter kvällens match.
De där med klappor är bara för att publiken har lite mjuka handleder. Hårda Modo grabbar behöver ingen förstärkare för att göra sig hörd!
Sv: MoDo - Damlaget
{5647}: Visst, det är en four chord song, men det är åtminstone rock'n'roll. Inte som den där gnälliga dyngan vi spelar inför matcherna.
Står dock fast vid att Bad Brett, J F K, Costanza och puffe ska spela in en ny anthem.
Står dock fast vid att Bad Brett, J F K, Costanza och puffe ska spela in en ny anthem.
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
{5647}: Hv’s intro låter som de lokala trubadurerna på en campingplats, jag blöder i öronen
+ 3
Sv: MoDo - Damlaget
{5647}: Vafan, jag trodde det var utdött med klappor?
Kan vi se till att vi köper in 7100 vuvuzelor till nästa säsong?
Kan vi se till att vi köper in 7100 vuvuzelor till nästa säsong?
+ 3
Sv: MoDo - Damlaget
Bad_Brett: Bra kämpat dam-jävlar! 2800 på läktaren är ju fantastiskt! Blir ju stolt!
+ 6
Sv: MoDo - Damlaget
Kan inte bestämma mig om HV har hybris eller gör rätt i dagens match:
*guldtifo
*artisten som gjort HV låten spelar live för första gången
*klapporna är tillbaks
Jag är nog 60/40 till att hela eventet sätter ännu mer press på spelarna. 😂
*guldtifo
*artisten som gjort HV låten spelar live för första gången
*klapporna är tillbaks
Jag är nog 60/40 till att hela eventet sätter ännu mer press på spelarna. 😂
Sv: MoDo - Damlaget
{5647}: Nästa gång vi hamnar i kval hoppas jag vi apar efter HV så det skriker om det. Vilken jävla stämning!
Sv: MoDo - Damlaget
Gavelo: Jag gillar Luleå på sommaren de få dagar det är över nollgradigt. Annars är den där halvön så sinnessjukt kall att man bara undviker centrum.
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Gavelo: Jodå! McDonalds drive-in med skoter. Det är tufft.
Påtal om inget. HA-Blå kör låten live idag. Dansbands-köping
Påtal om inget. HA-Blå kör låten live idag. Dansbands-köping
Sv: MoDo - Damlaget
{7426}:
Fan då har jag blivit felaktig informerad!
Var in och kollade nu. Jag pudlar!
Vi har inte följt systemet hos damernas. Vi var så inne att herrarna skulle spela final i år.
Fan då har jag blivit felaktig informerad!
Var in och kollade nu. Jag pudlar!
Vi har inte följt systemet hos damernas. Vi var så inne att herrarna skulle spela final i år.
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
{7426}: Luleå är väl en av landets absolut tråkigaste städer så det finns inte så mycket annat att göra än att gå på hockey.
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
{5647}: Ja, de måste jag hålla med om. Publiken gillar damhockey i Luleå. Men de är klart, 65% ökning av tjejer på bygden har väl en stor del i det. Resten flyttar därifrån.
Sv: MoDo - Damlaget
{7426}: De har till skillnad från Växjö väldigt imponerande publik, men det är lite plast i alla fall.
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
{7426}: Jo, med två borta på raken kan det vara slut om vi inte vinner ikväll. Luleå har då en rejäl fördel såklart.
Nu avgjorde vi väl borta mot Brynäs så det är inte givet.
Känna trist att möta halva finska landslaget då Luleå inte kör så mycket eget.
Nu avgjorde vi väl borta mot Brynäs så det är inte givet.
Känna trist att möta halva finska landslaget då Luleå inte kör så mycket eget.
Sv: MoDo - Damlaget
Koff: Damernas final spelas väl i bäst av 5, så vi kan räkna det på våra egna händer. Min matematik säger då att de kan vara sista hemmamatchen. Oavsett utgång idag. Eller?
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
Koff: Huvudsaken är att du är MoDoit! Grymt att Övik ställde upp ikväll och stöttar damerna!
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Costanza:
Umeås nattliv har man inte besökt mycket av, trots att man bott här i 5 år,
Mest besökt Ahlsell…,, måååååååååååål
Umeås nattliv har man inte besökt mycket av, trots att man bott här i 5 år,
Mest besökt Ahlsell…,, måååååååååååål
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
ante08:
Gosse!
Ni har ju 6 fingrar, ni borde kunna räkna? :p
Nä skämta bara.
Nä vi har 1 match till hemma minst!
H,B,B,H,B,H,B
Gosse!
Ni har ju 6 fingrar, ni borde kunna räkna? :p
Nä skämta bara.
Nä vi har 1 match till hemma minst!
H,B,B,H,B,H,B
Sv: MoDo - Damlaget
Koff: Vi får ses på Rött Bar på Berghem. Massor av studentskor som George kan titta på. Några går hem direkt när jag stirrar på dem 20 minuter i sträck. Sen finns det alltid en dam som gillar George tillbaka.
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
{10015}: Modo måste väl vinna en match, för att få till en match på hemmaplan igen.
« Föregående · 2673108 · Nästa »