MoDo Hockey - Apropå Ingenting
« Föregående · 2685528 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10595}: vore en grym förste Center och har utgående med Växjö, så varför inte? Öppna stor plånkan nu, Hinken få be Widebro om annat än att tömma myntfacket, så att vi får en slagkraftig trupp. Vifta lite med sedelbuntarna!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hompa90: Hoppas vi gör för något bättre än kossila.
Övrigt verkar Växjö hyrt in folk som klappar klappor eller annat för att skapa stämning i arenan.
Övrigt verkar Växjö hyrt in folk som klappar klappor eller annat för att skapa stämning i arenan.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hompa90: Rindge Widebro och han sa att han skulle kliva ner i årslön någon miljon så att vi kan få in Kossila, Norlinder och Hägg.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10595}: bara ta hem Victor Olofsson och Ullmark när vi är påt
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Ullmark i SHL igen, fan va coolt det hade varit. 95% i räddningsprocent i vårt elfteplacerade Modo
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10595}: hans kontrakt går ju ut efter nästa säsong, vet inte hur gamla hans barn är men det är inte omöjligt att han kommer hem tidigt. Han har ju sagt att han fortfarande vill vara bra när han kommer hem
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Känner någon en oljearab som kan snacka med Widebro och sponsra vårt lag med några hundra miljoner per år. Endast då hade vi kunnat mäta oss med schweizarna och Växjö.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10595}: Aldrig. Inga billiga pengar. Hårt jobb och skott i kryllan. Det räcker lovar Constanza.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10595}: Döme Jr och Blatny Jr, kanske. Eller varför inte Horava mini Jr? Sparkmål går bra om MoDo gör dom.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
S-vikaren: Varför inte Jagr? Han spelar väl fortfarande. Vi hade behövt mer NHL-erfarenhet i MoDo.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10595}: Kul att se att det är lite rättvisa domare i Bofors.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: brynäsfansen gråter över solklara utvisningar ? Bofors är dock klappkassa i pp
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Viktigt mål nu, BIK lyckades göra ett mål i 5 mot 3 så nu får dom fortsätta i 5 mot 4.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: blir bra försäljning i Sätra ikväll för att glömma denna match
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Viktigt att BIK vinner ikväll annars går Brynäs upp i 17 raka vinster och går om oss.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
S-vikaren: sparkmål? Det var en hoppklack!
Ända sedan dess sjunger MoDo-klacken till Horava Jr’s ära: ”den som inte hoppar är en timråit”
Ända sedan dess sjunger MoDo-klacken till Horava Jr’s ära: ”den som inte hoppar är en timråit”
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Skönt att Blomqvist tar över HV. Jag är inte så imponerad över hur han lyckats i AIK. Jag är definitivt förvånad över att HV törs plocka honom. Jag menar, Hedberg lyckades ordentligt i Mora, men fick ändå problem i Örebro.
Här tar HV i sin utsatta position en rätt orutinerad snubbe med betydligt mindre framgång. Det var först i år AIK faktiskt inte var misslyckade spelmässigt och nu var deras underliggande siffror rätt usla. Förmodligen sämst av alla topp sex lagen, trots en på papperet riktigt bra trupp
Här tar HV i sin utsatta position en rätt orutinerad snubbe med betydligt mindre framgång. Det var först i år AIK faktiskt inte var misslyckade spelmässigt och nu var deras underliggande siffror rätt usla. Förmodligen sämst av alla topp sex lagen, trots en på papperet riktigt bra trupp
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: lite rädd att hv vakna till nästa säsong men man får hoppas att nubben fortsätter dra ned dem i år igen😉
Med prisökningar å skit så höjs mina förväntningar på Modo lite nu nästa år. Var inställd på att överleva men nu får vi fan kriga till oss en slutspelsplats
Med prisökningar å skit så höjs mina förväntningar på Modo lite nu nästa år. Var inställd på att överleva men nu får vi fan kriga till oss en slutspelsplats
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10595}: Jagr är för självupptagen. Jag är, jag är, jag är.. Nej tack.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: jäklar vad arga vissa i brynäsboken verkar. Tråkigt klimat. Hoppas det beror på det onödiga snöfallet som kom inatt i Gefle-town.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10522}: aldrig sett så lättkränkta supportrar. Alla är säkert på interpool och pundar också. Dränker sina sorger på Slick City efter matchen
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10522}: Ja, dom är lite lätt bittra. Tur man poppade popcorn tidigare. Goooooott
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10522}: Det är ju Sveriges mest omogna fans.
Dom pratade om att BIK publiken skämde ut sig i samma mening som man påpekade att BIK spelarna sugit av domarna i pausen för att dom får alla domslut med sig
Dom pratade om att BIK publiken skämde ut sig i samma mening som man påpekade att BIK spelarna sugit av domarna i pausen för att dom får alla domslut med sig
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Ja, det är något speciellt med brynäsboken. Det finns en rejäl överrepresentation av extremt omogna människor där.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Därför de är så fruktansvärt roligt att skriva där, för dom fattar inte att man bara driver med dom. Allt är på liv och död för dom, jag finner det ganska underhållande.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Men, det är klart. Har man en lagkapten med en sjuårings psyke så slår det kanske rätt brett inom föreningen.
Roligast är han som skriver att Sanny inte vet ett skit om hur det är att vara lagkapten, som varit assisterande fyra år och kapten i tre. Båda rollerna i både Timrå och FBK. Sanny har också varit spelarrepresentant för spelarfacket, så du hittar knappast en mer förtroendevald öht.
Roligast är han som skriver att Sanny inte vet ett skit om hur det är att vara lagkapten, som varit assisterande fyra år och kapten i tre. Båda rollerna i både Timrå och FBK. Sanny har också varit spelarrepresentant för spelarfacket, så du hittar knappast en mer förtroendevald öht.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Jag har varit medlem här sedan 2006 och jag kan säga att det varit likadant i Brynäsboken hela tiden.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}:
Va faan sötnosar, vi spelar i allafall hockey ännu 🤣🤘
Kinnvall jävla chef i kvitteringen 😉😎
Nu trycker ni på lite på kärleken här ❤️🤘
Va faan sötnosar, vi spelar i allafall hockey ännu 🤣🤘
Kinnvall jävla chef i kvitteringen 😉😎
Nu trycker ni på lite på kärleken här ❤️🤘
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10071}: Tycker Silly-Season är rätt skoj också är nervösa stunder i ha-slutspel :p
+ 1
« Föregående · 2685528 · Nästa »