MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
« Föregående · 2578067 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Färdkost: sällan man ser 4 minuter, Joels ande bestämmer i SHL 😎
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Dundee: Horribelt domslut. Frölunda-spelaren hade tappat balansen redan innan och sedan plockar de en extra. Domarna har tappat det fullständigt.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Färdkost: För att vi stirrar puck och inte går på kropp!
Ist för att peta med klubban så kan man köra över folk, det sätter en viss respekt hos motståndarna
Ist för att peta med klubban så kan man köra över folk, det sätter en viss respekt hos motståndarna
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Kebab_House: 2 förseelser inom 10-15 sekunder. Förmodligen rätt dömt
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Gavelo: vi spelade ju fysiskt mot Skellefteå i premiären om jag inte minns fel, synd att det bara höll i sig i en match…
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Gavelo: Bedrövligt om domarna ska få avgöra den här matchen också. Förmodligen en direkt order från Joel
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
19MoDo21:
Joel bestämmer helt klart. Brukar vara fusklunda i skandalium! 😂😂😂
Joel bestämmer helt klart. Brukar vara fusklunda i skandalium! 😂😂😂
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Gavelo: Faaan va impad man blir av erat fina spel 💪😎 visar fiskrensarna vart skåpet ska stå 💪
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
{7426}: Oroande utveckling i sista, 1-10 i skott och totalt utskåpade! Krävs ett smärre mirakel här!
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Confusius: vi har ju å andra sidan spelat 6min boxplay, där har ju en del skottchanser fallit bort
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
modomille: Rönnberg verkar ha kommit med kaffe och bullar till domarrummet i periodpausen.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
{7426}: tycker inte att nån utvisning varit fel hittills, vi kan inte skylla på någon annan än oss själva!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
{7426}: Kan ju ta någon av Frölundas tusen slashingar med.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Lolol: 6 min på Adam ikväll, kan vara direkta skillnaden i poäng.
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Confusius: tredjeperioden är dock en jäkligt dålig period att jämföra skott
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
JonathanF:
Nej men det blir lätt så här när man är steget efter.
Nej men det blir lätt så här när man är steget efter.
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
19MoDo21: sjukt viktig i matcher som denna, kungen av trillen!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Färdkost: HAHAHA!!! VILKET JÄVLA GÄNG VI HAR!!! BYGG STATYER AV ALLIHOP PÅ TORGET I ÖVIK!!!
+ 18
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Keriksson:
Viktig seger när man vill undvika plats 13,14
Viktig seger när man vill undvika plats 13,14
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Keriksson: Nu jävlar är Joel avsatt, VI bestämmer! :)
+ 11
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
19MoDo21:
Där tog vi tillbaka dom 3 poängen jag hade hoppas på att få mot Leksand.
Hade inte räknat med några idag!
😁👌
Där tog vi tillbaka dom 3 poängen jag hade hoppas på att få mot Leksand.
Hade inte räknat med några idag!
😁👌
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Silly: Ja man skulle köpa biljett till ikväll istället, valde Leksandsmatchen tyvärr.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Smurfen: Nu kan man gå runt på gatorna i Frölundaland o bara le.
Så häftigt att se gamla hjältar på ståplats, händer bara i Övik
Så häftigt att se gamla hjältar på ståplats, händer bara i Övik
+ 14
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Instämmer med alla, vilka krigare! Så jäkla viktigt för oss att kunna ta denna typ av segrar också!
+ 3
« Föregående · 2578067 · Nästa »