MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
« Föregående · 2571251 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
mrpm: HV har grova problem med tyngden vår 300 kg kedja har. Kul att Walli fick näta!
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Gavelo: Ja. Treenigheten (Berna, Näsen och Woods) bör starta varje PP. Dom är samspelta sen tidigare. Första PP får träna mer.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Jalapeno:
Vi är rätt så nöjda hittills, lite trubbigt offensivt men är positivt överraskad. Tycker vi jobbar på bra. Vigge/Södergran/Aagaard är utropstecken bland fw.
Vi är rätt så nöjda hittills, lite trubbigt offensivt men är positivt överraskad. Tycker vi jobbar på bra. Vigge/Södergran/Aagaard är utropstecken bland fw.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Tarasov: Har vi sparkat Näsén ännu? Håller max division 2-nivå!!!
+ 10
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
{9233}: De är ju förstakedja även om uppsatt som tredje. Sett till speltid
+ 3
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
{9233}: Om dom kan hålla i det här så kommer vi inte ha några problem offensivt
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Vår klart bästa kedja. Förtjänar fasen att vara förstakedja snart
+ 6
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Sigge: gillar verkligen inte HV:s spel, nu gör Modo dom dåliga men det enda dom gör i offensiv zon är att passa upp till back som chanslägger in en puck, så ser det iofs ut i många SHL matcher numera
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
JonathanF: Vårat PP lämnar mycket övrigt att önska.
Jag tycker man ska starta med Näsen/Berna i varje PP
Jag tycker man ska starta med Näsen/Berna i varje PP
+ 5
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
jonsson: ja jag tänkte samma sak.
Men sen kom jag ihåg timråmatchen o hir energin bara försvann.
Men just nu ser det ganska behagligt ut.
Speciellt roligtnär Vikegård kallar laget för 3st 3e formationer och 1st 4e.
Men sen kom jag ihåg timråmatchen o hir energin bara försvann.
Men just nu ser det ganska behagligt ut.
Speciellt roligtnär Vikegård kallar laget för 3st 3e formationer och 1st 4e.
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
HV ser ju förfärliga ut. Man undrar hur folk tänker när man tippar dom högt i tabellen. Har känt länge att dom kommer ha ett till år där prio ett är överlevnad och de första 10 på denna match får mig bara mer säker på min sak.
Man ska inte ta ifrån MoDo dock att dom ser väldigt fina ut hittills. Troligen smäller det i PP nu.
Man ska inte ta ifrån MoDo dock att dom ser väldigt fina ut hittills. Troligen smäller det i PP nu.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
MorganaLefaey: Han har till och med börjat skjuta frekvent????Vem gömmer sig egentligen i Näsens tröja?
+ 6
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Gavelo: skulle just gå in och klaga på att laget spelade som krattor. Sen kommer ett HA byte med uppsnurrande o finspel.
Näsén har varit grym så här långt i serien. Han har verkligen anpassat stilen efter förmåga o liga.
Näsén har varit grym så här långt i serien. Han har verkligen anpassat stilen efter förmåga o liga.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Med tanke på att Leksand inte spelar idag så tar jag mig tiden att spana in MoDo ikväll. Finns det några uppdateringar på hur länge Ruohooma blir borta? Vad är er analys på erat lag hittills?
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Sigge: forwardsuppsättningen påminner om förra årets allsvenska..
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Silly: Känns som att Big Sam leder det här laget just nu. Hans kedja är vår egentliga förstakedja. Jag som alltid gillat rejäla pjäser klagar inte!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Costanza:
"Man kan inte ljuga i TV."
Om man inte är politiker!
2 mål från Big Sam, 1 från Södergran, 1 från Bernhardt.
Sen om det räcker, det får vi se?
"Man kan inte ljuga i TV."
Om man inte är politiker!
2 mål från Big Sam, 1 från Södergran, 1 från Bernhardt.
Sen om det räcker, det får vi se?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Sigge: Kanske är ett konstprojekt där vi vinner med 8-7.
Pucken ska ju in! RÖDA LAMPAN, DEN SKA LYSA!!!
Pucken ska ju in! RÖDA LAMPAN, DEN SKA LYSA!!!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Costanza: Dem sätter alltså Nieder som center i första. Mycket märkligt tänkt!
Finns en stor risk att den här matchen blir riktigt jobbig för oss.
Finns en stor risk att den här matchen blir riktigt jobbig för oss.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Offside-Lennart: kul! Hoppas du får en trevlig vistelse i arenan!
+ 1
« Föregående · 2571251 · Nästa »

Både han och Bernhardt gör över 35p ☺️😇