MODO Hockey - Mora 2011-04-03
« Föregående · 1370853 · Nästa » Till forumet
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
NuMo: Nu ska vi fortsätta denna målskörd och använda den i Örebro, men framförallt hemma mot SSK! Jag blev genast mycket mer taggad inför att åka till Örebro på Onsdag
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Patrik Källstr: troligtvis kommer vi att höra att vi äntligen fick betalt retroaktivt.
Hoppas inte det. Vi har inte varit värda ett enda mer mål än de vi gjort hittills i matcherna.
Hoppas inte det. Vi har inte varit värda ett enda mer mål än de vi gjort hittills i matcherna.
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Patrik Källstr: Dom får mycket hjälp av domarna så det går nog vägen för både dom och er.
Redigerad kommentar
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Patrik Källstr:
Trodde aldrig jag skulle säga detta men det var Häggström och Hedman som ledde vägen för detta genom att ha hyfsad fart, spela fysiskt och vinna sina närkamper.
Hoppas vi kan fortsätta så här i 7 perioder till.
Trodde aldrig jag skulle säga detta men det var Häggström och Hedman som ledde vägen för detta genom att ha hyfsad fart, spela fysiskt och vinna sina närkamper.
Hoppas vi kan fortsätta så här i 7 perioder till.
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
NuMo: Kunde inte vi fått den här utdelningen mot Växjö istället?
+ 1
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Åh Anton Hedman, Åh Anton Hedman. You make me happy, when skies are gray!
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
bisterfinnen:
MoDo har specialtränat straffar i två minuter efter förra förlusten så nu är det stupsäker seger om det blir straffar!
MoDo har specialtränat straffar i två minuter efter förra förlusten så nu är det stupsäker seger om det blir straffar!
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
bisterfinnen:
Vilken målande beskrivning av målet... Skitkommentator...
Vilken målande beskrivning av målet... Skitkommentator...
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
NuMo:
6 minuter inför matchen, 8 nu. Bara 25 minuter efter Seikola.
6 minuter inför matchen, 8 nu. Bara 25 minuter efter Seikola.
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Gustafsson:
Vet inte om jag vill rekommendera webbradion heller. Fan vad talanglös kommentator.
Vet inte om jag vill rekommendera webbradion heller. Fan vad talanglös kommentator.
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
yngwie: Pikkarainen måste leda utvisningsligan i den här kvalserien.
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
yngwie: Skulle du vilja möta någon från viaplay i en mörk gränd?
+ 1
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Undrar hur länge man skall behöva se "Köp Modo-Moramatchen" Jäkligt irriterande när man ändå gjort det.
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Per HApps:
Kul att det finns generösa tikare också :) klart vi ska mötas nästa säsong. Ni vinner i övik, vi vinner i Timrå.
Kul att det finns generösa tikare också :) klart vi ska mötas nästa säsong. Ni vinner i övik, vi vinner i Timrå.
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
| MODO Hockey | |||||||||||
| | |||||||||||
| 32. TARKKI, Tuomas | |||||||||||
| Goalkeepers | 30. DAHLBERG, Nicklas | ||||||||||
| | |||||||||||
| 1st Line | 2. WESTIN, Jens | 12. JOSEFSSON, Daniel | |||||||||
| 10. SKRÖDER, Per-åge | 93. RITCHIE, Byron | 22. NAGY, Ladislav | |||||||||
| | |||||||||||
| 2nd Line | 3. TIMANDER, Mattias | 18. HÅLLBERG, Per | |||||||||
| 44. DANIELSSON, Nicklas | 24. SUNDSTRÖM, Niklas | 23. BARTECKO, Lubos | |||||||||
| | |||||||||||
| 3rd Line | 48. PIKKARAINEN, Hannu | 8. ERIKSSON, Anders | |||||||||
| 6. HÄGGSTRÖM, Magnus | 39. SVARTVADET, Per | 17. MADSEN, Morten | |||||||||
| | |||||||||||
| 4th Line | 55. TOLLEFSEN, Ole kristian | 28. BLOMQVIST, Jacob | |||||||||
| 26. FORSBERG, Kristian | 87. ROSÉN, Robert | 25. HEDMAN, Anton | |||||||||
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Berka: Jag tror att Modo har bra chanser att ta sig tillbaka till slut. Mora hemma, bör gå vägen ganska komfortabelt oavsett kvalserienerver. Örebro borta sen, och där bör man med ödmjukhet och den boost Mora-matchen gav kunna plocka en trea.
Rögle lär tappa poäng, förmodligen redan i afton mot ett reboundande SSK.
Mycket tyder på ett avgörande i sista matchen. Kan det gå? Klart det kan.
Kvalserien är en sjuk serie, men den är likväl icke summerad förrns 10 omgångar är spelade.
Rögle lär tappa poäng, förmodligen redan i afton mot ett reboundande SSK.
Mycket tyder på ett avgörande i sista matchen. Kan det gå? Klart det kan.
Kvalserien är en sjuk serie, men den är likväl icke summerad förrns 10 omgångar är spelade.
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Berka:
En del av mig vill att ni förpassas till Allsvenskan, och en del vill fortsätta att uppleva härliga derbydrabbningar.
Tror att det lutar åt fortsatta derbydrabbningar.
Lycka till dom matcher som är kvar nu :)
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
bj21: Modo har vunnit 2 av 7 matcher i ks så varför skulle vi helt plötsligt vinna 3 av 3?
Hoppas okt och Ae inte får spela idag, då har vi en chans
Hoppas okt och Ae inte får spela idag, då har vi en chans
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Det där med guldfiskminnet är märkligt. Fast det kanske inte har med minnet att göra man är bara osedvanligt korkad och naiv. Trots förluster i sju av de senaste tio matcherna så har man så smått börjat intala sig att chansen finns ändå. Allt vi behöver göra är ju att ta tre av de tre som återstår. För Rögle lär inte ta fullt på det som återstår. Nåja. Hjärtat säger att vi fixar det här i slutspurten även om Heart of Hockey lider av kraftig kärlkramp just nu. Hjärnan däremot måste nog acceptera att det är kört. Varför skulle MODO vinna nu helt plötsligt? Vi har tjugo segrar av sextiotvå tävlingsmatcher. Suck!
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
mikenomad: Klarat oss utan skador, fast de e klart, undviker man å tacklas och går på 75% hela säsongen så slipper man skador ;)
+ 3
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Salle: En sak kan man iaf säga om Modo denna säsong, går det åt h-e så inte f-n beror det på skador! Har ni haft nån skada på bärande spelare öht?
+ 3
« Föregående · 1370853 · Nästa »