Inlägg: 1370850
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
NuMo: Nu ska vi fortsätta denna målskörd och använda den i Örebro, men framförallt hemma mot SSK! Jag blev genast mycket mer taggad inför att åka till Örebro på Onsdag
Hoppas inte det. Vi har inte varit värda ett enda mer mål än de vi gjort hittills i matcherna.