MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
« Föregående · 2650165 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Bad_Brett: borde inte vara ett problem, med tanke på att vi haft en fystränare med maraton som nisch anställd sedan dackefejden.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Gavelo: Ligger nog mycket i det. Dvs tvärtemot hur det såg ut i fjol, då vi kunde vara utspelade i 30 minuter, för att sedan ta över fullständigt och äga resten av matchen.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{7639}: Exakt börja gör det enkla så kommer det att bli bättre.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{7639}: Dels har vi tagit många långa byten tidigare som man konstaterat, men framförallt tror jag att det är mentalt. Det behövs inte motgång för att vi rasar i prestation.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{5647}: Alltså när man ser målen som Linköping gör på IKO. Det ser inte ens ut som att Oskarshamns spelare håller Hockeyettan-klass. Jag vägrar förlora ett kval mot det gänget.
+ 10
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10015}: När snubben som stod i mål glömde att han var målvakt häpnade jag….
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10015}: Varför har IKO bortatröjorna hemma, tror dom det ska vända om de byter tröjor?
De verkar totalt skita I matcherna nu, kan de trycka på en knapp när kvalet börjar ? Hoppas inte det oavsett vilka de möter.
De verkar totalt skita I matcherna nu, kan de trycka på en knapp när kvalet börjar ? Hoppas inte det oavsett vilka de möter.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10015}: Oskarshamn kommer bara spela av serien och sen köra fullt i kvalet.
Tror inte alls dom säljer sig lika lätt när det gäller.
Tror inte alls dom säljer sig lika lätt när det gäller.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Keriksson: Hade inte vi hemmatröjorna borta mot Leksand också?
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10015}: Jo, men det är så ganska ofta just i Leksand på grund av deras vita tröjor.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10015}: Leksand använder bara ett ställ, det vita. Oskarshamn har ett mörkt.
Jaja det laget oroar mig ifall vi hamnar i kval. Ger mig fan på att de blir FBK klass på dom då. 🤑
Jaja det laget oroar mig ifall vi hamnar i kval. Ger mig fan på att de blir FBK klass på dom då. 🤑
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Gavelo: Men de måste ju hitta något i slutet av serien för att kunna leverera i kvalet. Som Malmö. Annars har de absolut inget att gå på förutom kämpaanda, som tyvärr inte håller i längden.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Fan vad omständigt det är i modos anfallsspel. När man äntligen har pucken i anfallszonen så åker alla och byter
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10015}: Woods ska spela med Vigneault alltid. Karlin agera
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Gavelo: Köper inte det. Dels tror jag inte att de är bättre än de visat - men dels så vill man bygga bra vanor inför ett kvalspel.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10015}:
Jaaaa!
Fan! man höll inne med känslorna till Modos anfall då man avslutade med någon som sköt tre meter över från bra läge. VA FAAAAN!
Sen så gör vi mål i nästa. JAAAAAA!
Jaaaa!
Fan! man höll inne med känslorna till Modos anfall då man avslutade med någon som sköt tre meter över från bra läge. VA FAAAAN!
Sen så gör vi mål i nästa. JAAAAAA!
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10015}: man måste pröva woods å långjävlavigge i samma lina snart, dom hittar ju förfan varandra i sömnen
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10322}: Det finns inget egenvärde i att förlora såklart. Man kan vila skadade, toppa formen lite osv, men att förlora en massa matcher är rätt negativt gällande självförtroende och för självkänslan.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
NuMo: Tror det där målet var grymt viktigt för Woods.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Grötskalle: helt otroligt att de inte fått spela med varandra innan denna säsong
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Grötskalle: Dicken skulle må mkt bättre av att ha någon lite kralligare och snabbare än woods
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
smyl: Fan vad vi ger Örebro chanser. Nu smäller det väl till.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Men vilken alibi utvisning var ju fan bara kamp framför kassen och klubban åker upp
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10322}: en millimeter från offside sen BP istället. 😙
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Bad_Brett:
Nu slarvar man otroligt med att få ut pucken ur zonen igen och får ett helvete efter det.
Vi skall stjäla de här poängen, men inte genom att ge bort dem.
Nu slarvar man otroligt med att få ut pucken ur zonen igen och får ett helvete efter det.
Vi skall stjäla de här poängen, men inte genom att ge bort dem.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
modomille: det var väl dessutom offside innan? Misstänkt iaf!
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Keriksson: örebrospelaren slår ju upp APs klubba med sin egna. Oflax
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
smyl: vad har finska landslaget matat lassi med? Helt tjackad
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
JonathanF: Snart två BP avklarade utan insläppt mål. Rekord!
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
JonathanF:
Tycker det ser lite ut som att vi öppnar för att förlora med 4-1 nu, men att vi hoppas att Lehtinen och turen skall ge oss poängen.
Går det hål i ketchup
JAAAAAAA! Vi stjäl vidare. Jäkla tjyvaktig finne det där.
.......ketchupflaskan då kan det bli totalt flöde bakåt.
Nu har vi två mål. Vettefan hur det gått till.
Tycker det ser lite ut som att vi öppnar för att förlora med 4-1 nu, men att vi hoppas att Lehtinen och turen skall ge oss poängen.
Går det hål i ketchup
JAAAAAAA! Vi stjäl vidare. Jäkla tjyvaktig finne det där.
.......ketchupflaskan då kan det bli totalt flöde bakåt.
Nu har vi två mål. Vettefan hur det gått till.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10322}: Filander gick ut häromdagen och klargjorde att man inte längre skulle försöka undervisa kval och man skulle vila Karla och Oksanen inför kvalet så nog tror jag dom kommer vara betydligt bättre i kvalet än nu.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
smyl: känns ju som att han å ranta skulle kunna funka ihop, ranta-dicken och vigge-woods är väll förövrigt dom som inte ha fått chansen att spela ihop på hela säsongen.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10015}: JÄÄÄVLAR; målvakten är ute och pilkar - helvete vad dåligt
« Föregående · 2650165 · Nästa »
Lägg pucken på mål och få en tekning, det här är livsfarligt.