Steken84: Som så många gånger förut tappar vi sista fem. Har vi tränat fel, eller vad sitter det i?
Inlägg: 2650154
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Bad_Brett: borde inte vara ett problem, med tanke på att vi haft en fystränare med maraton som nisch anställd sedan dackefejden.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Bad_Brett: Min amatörmässiga analys är för att vi är för dåliga på att behålla puck inom laget och därför får vi jaga skiten ur oss från start, kontentan blir att vi orkar 15-25 minuter i matcherna innan vi sloknar och blir koner
+ 6