MoDo - HV71 2012-01-18
Berka:
Tycker den kedjan är helt ok. Tror inte vi kan få bättre kedjeformationer än vad vi har nu.
I övrigt så är det en sjukt avslagen match.
J F K:
MoDo-spelarna har tydligt slutat med intervjuer nu igen...
Axelsson, vad är det för fel på honom? Glider in i alla dueller. Tar några extra skär när lagkamraterna skriker på honom, men i övrigt är han otroligt stillastående. Är det dålig inställning, kondition eller en kombination?
Vi håller inte ihop laget som vi borde, anfallen blir soloraider som sen får ta en paus för att invänta förstårkning. Vi slarvar för mycket över hela bana. Enda som varit bra är att vi hållit nollan, men då HV knappt haft ett läge känns det rätt logiskt.
Skitmatch so far, detta blir inga poäng om vi fortsätter såhär.
Monno:
Jo, men MoDo har haft ett intensivt spelprogram på sistone. Det är ofta då det visar sig om du har slarvat med grundträningen.
Schremp, ritto, madsen
Hari, Svensson, axel
Hedman, andersson, kfop
Vi har ju en match på fredag också...
HEJA MODO IN MED PUCKEN
Tur det vart mål för jag satt å nicka till i soffan
Berka: HV har helt och hållet tagit över mittzon och kommer i anfall på anfall. Även fast vi verkar ha ganska bra kontroll, så är det oroväckande.
HURRA! Ett fyrfaldigt leve Dansk dynamit!
Pang!
PANG!
PANG!
Redigerad kommentar
Berka: Dicken kan förlora en match åt oss på egen hand.
Det var ju inte riktigt därför vi värva an.
Berka:
Jo, det är dags att markera. Upp med Andersson eller Hari istället. Jag tycker framförallt att den förstnämnde förtjänar mer istid.
Davidsson tittar på blå, slänger pucken på mål för styrning, hur svårt kan det vara?
Ahnelöv TACK.....
Äh det behövs lite mer än KLAPPKLAPP för att övertyga mig ;)
Berka:
Vår inlånade div 1 back spelar riktigt bra positionsspel i egen zon.
Bad_Brett:
Hoppas det retar upp han rejält så vi får se lite jävlarannama!