Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Trilske: Jag vill ha fågelperspektiv. Fullständigt hatar små arenor där man inte kan se åkvägar och linjer i spelet. I NHL är bland de dyraste biljetterna inte sällan närmast sargen. Fullständigt värdelöst anser jag