MoDo - Kristianstad 5:7
« Föregående · 2322095 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Bad_Brett: För mig känns det som en match där vi har hyggligt med intensitet och efter en justering i första paus tar vi över helt.
+ 3
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
DrCox: ETT SKOTT OCH ETT MÅL!!!!!
Bara resten av laget lär sig nu, slutar vi finlira hela tiden blir det en lätt vinst.
Bara resten av laget lär sig nu, slutar vi finlira hela tiden blir det en lätt vinst.
+ 4
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Gavelo:
Håller med dig men vi leder med 3-1 i matcher detta till trots. Jag tycker vi har sett mediokra stora delar av säsongen så ingen skillnad mot nu egentligen.
Håller med dig men vi leder med 3-1 i matcher detta till trots. Jag tycker vi har sett mediokra stora delar av säsongen så ingen skillnad mot nu egentligen.
+ 1
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Bad_Brett: Karlin får väl påminna att om de inte skärper till sig så väntar 2 x 11 timmar bussresa
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Ben Perrault: Det hoppas jag också.
Kristianstad har varit väldigt mycket starkare än oss, speciellt i spelet utan puck, man gör det oerhört trångt för Modo att komma till bra lägen.
Sen tycker jag Modo slarvar ganska mycket på fel ställen, som Woods slarv innan målet och även en del kladd på offensiv blå.
Men där kom 1-1 ur ingenstans, skönt!
Kristianstad har varit väldigt mycket starkare än oss, speciellt i spelet utan puck, man gör det oerhört trångt för Modo att komma till bra lägen.
Sen tycker jag Modo slarvar ganska mycket på fel ställen, som Woods slarv innan målet och även en del kladd på offensiv blå.
Men där kom 1-1 ur ingenstans, skönt!
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Gavelo: Ja, oj vad vi tappar puckar på helt fel ställen både i egen o offensiv zon vi har skapat massor med farliga lägen åt KIK.
Dom spelar tight o håller oss på utsidan, vi har svårt att komma in på mål.
Som sagt, det var bra med slumpmålet vi fick.
Kan förhoppningsvis inte bli sämre i andra...
Dom spelar tight o håller oss på utsidan, vi har svårt att komma in på mål.
Som sagt, det var bra med slumpmålet vi fick.
Kan förhoppningsvis inte bli sämre i andra...
+ 1
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Gavelo: Vi lär nog vinna denna match, men oroväckande att vi hitentills verkar sakna spelare som älskar slutspel, lite beigt från vissa håll o kanter. Börja kriga nu MoDo!
+ 2
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Tycker det är onödigt pessimistiskt här som vanligt när vi inte spelar propagandahockey. Kik fuskar extremt mycket och ligger snorhögt med forwards på våra backar som gör att vi har svårt att involvera dem i spelet i offensiv zon. Bara lura ner backarna bakom målet så blir slottet ledigt.
+ 2
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Fin perre med övertygande spel. Vi förlorade skotten med 7-6, men vi hade ju en i ramen och den räknas ju inte.
Fan det här kontrollerar vi perfekt. ;)
Fan det här kontrollerar vi perfekt. ;)
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Bad_Brett:
Nej visst att det kan vara bättre, men det går inte att jämföra farten och inställningen i denna match med tidigare dåliga insattser. Detta är bra mycket bättre och fortsätter vi bara kommer vi vinna, KIK kommer inte orka och Gath kommer få frispel.
Jag bedömer chanserna som goda till vinst.
Nej visst att det kan vara bättre, men det går inte att jämföra farten och inställningen i denna match med tidigare dåliga insattser. Detta är bra mycket bättre och fortsätter vi bara kommer vi vinna, KIK kommer inte orka och Gath kommer få frispel.
Jag bedömer chanserna som goda till vinst.
+ 3
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Rytter: Jo, rent intensitetsmässigt är det natt och dag jämfört med första i Kristianstad.
Men jag tycker KIK spelar mycket smartare än tidigare. Det här känns som en sådan där typisk "vi förlorade för att vi hade otur"-match.
Ett skitmål var nog dock guld värt.
Men jag tycker KIK spelar mycket smartare än tidigare. Det här känns som en sådan där typisk "vi förlorade för att vi hade otur"-match.
Ett skitmål var nog dock guld värt.
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
{7639}: ..ser inte matchen, men Master gör mål och Sebbe assisterar. Tredjelinan börjar bli producerande (!) Härligt!
+ 1
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
M Horava: Får väl dra på mig dumstruten som vanligt men... Woods + Filip ger mig magsår.
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Heyerdal: Linus hade aldrig fått in den pucken då Tex var väldigt nära. Jag tycker att vi har hygglig koll och att vi tar över snart.
Varför var värt ett skitmål, men inte KIKs? Lite samma typ av situation, men Macmasters tar på Dichow, men båda var bra skott.
Varför var värt ett skitmål, men inte KIKs? Lite samma typ av situation, men Macmasters tar på Dichow, men båda var bra skott.
+ 1
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Heyerdal: Ähh! Jag bara bryter mönstret. Ser inte ens matchen utan läser det ÖA + ni här skriver. ;)
Men så här beskriver ändå ÖA en chans. "Oscar Pettersson i ribban!" ---"Det vänder åt andra hållet"
Tänkte det kunde bryta det negativa tänket men det är nog svårt. ;)
Men så här beskriver ändå ÖA en chans. "Oscar Pettersson i ribban!" ---"Det vänder åt andra hållet"
Tänkte det kunde bryta det negativa tänket men det är nog svårt. ;)
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Bad_Brett: Jag håller med, men dom är ju spelare som skall vara offensiva så vi får nog köpa det litegrann, dock önskar man att dom kunde lägga på djupet ibland ist för att försöka vara kreativ i alla lägen.
Kristianstad verkar inte fokusera på domaren idag.
Kristianstad verkar inte fokusera på domaren idag.
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
{5647}: förutom senast så har denna 1a gett mest vi vinner känsla. Det finns lite fart vilket några inte haft.
Inget fulspel o växla utvisningar.
Inget fulspel o växla utvisningar.
+ 1
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
S-vikaren: imponerande mycket folk på plats, härligt att se ståplats!
+ 3
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
dempa: Det ryker på Ståplats Dragonfältet! Kommer Polisen får de smaka på MoDo-raketer...Har mat och dryck att hålla ut ett dygn.
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
{9682}: hv 5-0 redan... Hur fan ska vi mot förmodan kunna gå hela vägen?
+ 1
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Frontschwein: De väljer Löven. Sedan skadar Rahimi halva laget eftersom han aldrig blir straffad. Enkelt.
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Frontschwein: Åsa-Nisse kommer inte få låna pucken när MoDo börjar röra på arslet ..
+ 1
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
{7639}:
Fy fan man tyckte nästan synd om KIK backarna, det såg riktigt plågsamt ut och det där kommer sitta kvar hela perioden. Fan så slut de var.
Fy fan man tyckte nästan synd om KIK backarna, det såg riktigt plågsamt ut och det där kommer sitta kvar hela perioden. Fan så slut de var.
+ 3
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Rytter: Helt sjukt vilket tryck vi lyckades skapa! Kyligt av Woods också.
+ 1
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Frontschwein: Klarar HV71 favoritskapet..inte alls säker på det.Ni har alla möjligheter att fixa detta.
« Föregående · 2322095 · Nästa »
Inbillade mig att du är microproducent😬