Modo - Leksand
« Föregående · 1630307 Till forumet
Sv: Modo - Leksand
J F K: Ja, det här är inte roligt att titta på. Känns ändå som att det är slarv pga. underskattning på något sätt. Vi gör allt halvdant och så skiter det sig. Vi hjälper inte varandra t.ex. Nu släpper vi väl snart in ett till i tre mot fem.
Ja, där kom den.
Redigerad kommentar
Sv: Modo - Leksand
Gusse: Puckarna går igenom Ullmark i år. Ingen tavla, men han är inte så tät som han var ifjol. Synd för han behöver framförallt självförtroende.
Sv: Modo - Leksand
NuMo: Modo är idag klasser sämre än igår och de två matcherna innan dess. Slarvigt framförallt i passningsspelet och man tar många konstiga beslut. Jag undrar hur sent man kom hem i natt efter bortamatchen i Göteborg. Trötta skallar mer än trötta ben skulle jag säga.
Sv: Modo - Leksand
NuMo: Modo ser trötta ut i ben å skalle. Vänder Leksand tror inte jag att vi orkar komma tillbaka. Gör vi 2-0 så spelar vi nog på det resten av matchen.
Sv: Modo - Leksand
Amitiel: Jag pratar inte om det. Jag pratar om att få ihop kuggarna.
Men nog är det Forsbergs ansvar att styra upp det om spelarna inte får ut sitt bästa på alla sätt och håll?
Redigerad kommentar
Sv: Modo - Leksand
NuMo:
Är väl ändå upp till spelarna att spela på högsta växeln. han ska ju inte behöva ligga på för att dom ska göra sitt bästa.
Är väl ändå upp till spelarna att spela på högsta växeln. han ska ju inte behöva ligga på för att dom ska göra sitt bästa.
Sv: Modo - Leksand
Gusse: Det är uselt spel där det syns att vi har flera växlar till att lägga in. Frågan är om Forsberg klarar av att göra det åt oss.
Sv: Modo - Leksand
Amitiel: Nåja. Är nog inte mycket som Leksands spelare älskar med hockey just nu, men visst. Får de ett eller två baljor upp så kan de ju bli torsk ikväll. Sköter vi bara farten och lirar en lite smula bättre än igår så är det ju seger.
Sv: Modo - Leksand
ULTIMAVICI:
Får man hoppas är ju precis sånt här läge som alla lag måste älska att få möta Modo trendbrytar laget nummer 1.
Redigerad kommentar
Modo - Leksand
Negativt= Jag jobbar och missar kvällens match.
Positivt = Modo är obesegrade de 2 senaste säsongerna då jag behövt jobba helg. 13 raka kan bli 14 ikväll!
Positivt = Modo är obesegrade de 2 senaste säsongerna då jag behövt jobba helg. 13 raka kan bli 14 ikväll!
+ 2
« Föregående · 1630307