Gusse: Det är uselt spel där det syns att vi har flera växlar till att lägga in. Frågan är om Forsberg klarar av att göra det åt oss.
Inlägg: 1630258
Svarskommentarer
Sv: Modo - Leksand
NuMo:
Är väl ändå upp till spelarna att spela på högsta växeln. han ska ju inte behöva ligga på för att dom ska göra sitt bästa.
Är väl ändå upp till spelarna att spela på högsta växeln. han ska ju inte behöva ligga på för att dom ska göra sitt bästa.