NuMo: Mycket slarv i Modo nu.
Inlägg: 1630250
Svarskommentarer
Sv: Modo - Leksand
Gusse: Det är uselt spel där det syns att vi har flera växlar till att lägga in. Frågan är om Forsberg klarar av att göra det åt oss.