MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
« Föregående · 1717425 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
Fy fan vad impotenta vi är, snart visar Johansson samma poängsnitt som Huras. Det här är för dåligt!
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
snowden: Jo tyvärr. Det är bara fbk som spelat så djävla tråkig hockey de senaste tio åren. Inte ens Väsby var så trista att titta på
Synd att domarna inte lärt sig bad interference är
Possler bar ju inte ens nära när man tacklade honom.
Synd att domarna inte lärt sig bad interference är
Possler bar ju inte ens nära när man tacklade honom.
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
snowden:
Modo känns tyvärr väldigt lätta att försvara sig emot
är mest bara dump n chase, obefintlig kreativitet
Modo känns tyvärr väldigt lätta att försvara sig emot
är mest bara dump n chase, obefintlig kreativitet
+ 2
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
Robin Ztorken L: jo, men var inte markeringen vid målet jag syftade på.
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
{5647}: Jag skulle ej bry mig om Modo spelade tråkig hockey så länge man skulle plocka poäng och vinna lite matcher det är ju endå det som det handlar om att vinna.
+ 4
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
Ja vi spelar ju helt ok. Men det är för många misstag fortfarande och vi blir straffade som vanligt. Tyvärr går ju inte resultaten med oss heller. Nä det måste bli poäng idag annars blir nog avståndet till rögle för stort att jobba oss förbi även om det bara är 8-9 poäng före så känns det sjukt stort att det här laget ska ta in det.
+ 1
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
Webmaster: Luleå spelar lila attraktivt som Lasse falk 1985. Hur får man spelarna att ställa upp på den där hockeyn?
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
Då var allt som vanligt igen. Ett tag trodde man nästan på poäng.
+ 1
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
{5647}: 2-3
Vad säger man, alla står som åskådare o kollar på vad som ska hända
Vad säger man, alla står som åskådare o kollar på vad som ska hända
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
Nucky: Det är som om DP ibland glömmer att han är på isen. Han blir liksom åskådare och ser omedveten om vad han borde göra.
Själv tycker jag att Heshka blivit sjukt mycket bättre än han var under Huras.
Själv tycker jag att Heshka blivit sjukt mycket bättre än han var under Huras.
+ 1
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
Nucky:
Är det inte #22 som ger upp kampen och glider in framför målet?
Är det inte #22 som ger upp kampen och glider in framför målet?
+ 1
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
{7639}: märkligt hur en så stor snubbe som Dennis Persson kan vara så fantastiskt klen i närkamperna
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
{5647}: Perssons agerande bakom mål var total katastrof. Han bara släppte sin spelare och lät han åka in framför kassen.
+ 1
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
snowden: 5Albin Carlssons markering. Långt ifrån första gången och förmodligen väldigt långt ifrån sista gången han stirrar på puck.
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
Nieminen: Ska bara lägga några över sargen/glaset först.
+ 2
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
{7639}: Snart tar väl Pettersson sig friheten och gör mål också!
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
Robin Ztorken L: Jag försöker vara hyggligt konstruktiv. Visst gnäller jag också, men ibland skriver jag annat än bara gnäll.
Lite som Skröder alltså...
Lite som Skröder alltså...
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
{7225}: Det är sant. Ursäkta för att jag tycker att det vore bra om folk i alla fall försökte. Inte bara gnäller exakt hela tiden.
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
Robin Ztorken L: Du är kvar på forumet trots att du är bedrövlig. Du - faktiskt värre än Skröder - tillför exakt ingenting konstruktivt.
+ 1
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
Webmaster: Varför får Skröder spela?
Han är ju så dålig och seg att man undrar om han är sjuk/skadad!
Han är ju så dålig och seg att man undrar om han är sjuk/skadad!
+ 2
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
Webmaster:
Modo vinner fredspriset framför sitt mål i bp!
Modo vinner fredspriset framför sitt mål i bp!
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
Nucky: Glömde han bort Heshka eller?
Målvakt
Jonatan Bjurö (Adam Reideborn)
Första femman:
Noah Welch - Emil Djuse
Gustav Possler - Emil Pettersson- Victor Olofsson
Andra femman:
Oscar Hedman-Albin Carlsson
Per-Åge Skröder - Maxim Lapierre - Bill Thomas
Tredje femman:
Dennis Persson - Emil Djuse
Peter Öberg - Patrick Dwyer - Bobby Butler
Fjärde kedjan:
Ludwig Nilsson - Axel Ottosson - Oscar Possler
Extra back:
Joel Kwiatkowski
Extra forward:
Johan Lindholm
Målvakt
Jonatan Bjurö (Adam Reideborn)
Första femman:
Noah Welch - Emil Djuse
Gustav Possler - Emil Pettersson- Victor Olofsson
Andra femman:
Oscar Hedman-Albin Carlsson
Per-Åge Skröder - Maxim Lapierre - Bill Thomas
Tredje femman:
Dennis Persson - Emil Djuse
Peter Öberg - Patrick Dwyer - Bobby Butler
Fjärde kedjan:
Ludwig Nilsson - Axel Ottosson - Oscar Possler
Extra back:
Joel Kwiatkowski
Extra forward:
Johan Lindholm
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
Tarasov:
Det är inte KHK vi möter, eller RBK.
Så det är nog att hoppas på för mycket.
Är nog de enda lagen vi kan rå på...
Det är inte KHK vi möter, eller RBK.
Så det är nog att hoppas på för mycket.
Är nog de enda lagen vi kan rå på...
« Föregående · 1717425 · Nästa »
Tyvärr är vi nog klara för kval