+ 1
Modo, till kvalspel i år också?
« Föregående · 1397782 Till forumet
Sv: Modo, till kvalspel i år också?
Ã…ke Westerlind:
59. DÖME, Robert 28. HORAVA, Miloslav 23. BLATNY, Zdenek
4th Line 32. VIKLUND, Tobias 34. WARGH, Tommy
19. PETTERSSON, Mikael 20. STEEN, Oscar 18. ÖBERG, Peter
3rd Line 5. JONSSON, Hans 38. ANDERSSON, Adam
15. SALOMONSSON, Andreas 39. SVARTVADET, Per 12. MORRISON, Justin
2nd Line 35. HEDIN, Pierre 3. TIMANDER, Mattias
10. SKRÖDER, Per-åge 24. SUNDSTRÖM, Niklas 17. KUUSELA, Kristian
1st Line 6. ENSTRÖM, Tobias 8. HEDMAN, Oscar
Goalkeepers 30. ZAJKOWSKI, Mikael
60. KRIZAN, Karol
59. DÖME, Robert 28. HORAVA, Miloslav 23. BLATNY, Zdenek
4th Line 32. VIKLUND, Tobias 34. WARGH, Tommy
19. PETTERSSON, Mikael 20. STEEN, Oscar 18. ÖBERG, Peter
3rd Line 5. JONSSON, Hans 38. ANDERSSON, Adam
15. SALOMONSSON, Andreas 39. SVARTVADET, Per 12. MORRISON, Justin
2nd Line 35. HEDIN, Pierre 3. TIMANDER, Mattias
10. SKRÖDER, Per-åge 24. SUNDSTRÖM, Niklas 17. KUUSELA, Kristian
1st Line 6. ENSTRÖM, Tobias 8. HEDMAN, Oscar
Goalkeepers 30. ZAJKOWSKI, Mikael
60. KRIZAN, Karol
« Föregående · 1397782
Laget har inte rosat marknaden precis, förlust mot alla elitserielag man mött.
På forwardssidan se det väl OK ut.
Men på backsidan ser det ut att vara ganska tunt.
Vi hade behövt både Pikkarainen och Timander kvar i laget, eller hur?
Åke W
Redigerad kommentar